A4 B8 Skrevet August 9, 2009 Rapporter Share Skrevet August 9, 2009 Takk for svar. Jeg ordla meg litt dårlig. Jeg vet at S-line "sideskjørt" alltid er med. Det jeg tenkte på er at på Mission sin bil ser det ut som frontdelen forventer at man ikke har s-line(standard) sideskjørt, men Audi sin styling. Ref bildet på Mission sin bil. Det jeg lurer på er altså hvordan det blir seende ut med "S-line" sideskjørt og den lippen. Det er kanskje det du har på din bil? Edit: På dette bildet ser det nesten ut som sideskjørtet inneholder en del som er montert på fronten også. Jeg har kun s-line sideskjørt på min. synes ikke det ser rart ut, egentli.. Men planen er og montere på sideskjørt og bakfanger med tiden, men det eg sliter med e bakkeklaringen.. Har bare 8 cm no når eg kjører på 20 " felger, så lurer litt på kossn det blir med 18" vinterdekk lavere blir den hvertfall, men funker det og kjøre me den då så hiver eg på resten og... Men igjen, du jan fint montere frontlippen uten resten:)) Siter A4 2,0 TDI S-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peakman Skrevet August 9, 2009 Rapporter Share Skrevet August 9, 2009 Jeg har kun s-line sideskjørt på min. synes ikke det ser rart ut, egentli.. Men planen er og montere på sideskjørt og bakfanger med tiden, men det eg sliter med e bakkeklaringen.. Har bare 8 cm no når eg kjører på 20 " felger, så lurer litt på kossn det blir med 18" vinterdekk lavere blir den hvertfall, men funker det og kjøre me den då så hiver eg på resten og... Men igjen, du jan fint montere frontlippen uten resten:)) Takk igjen for svar. Betyr at at den delen foran hjulet som ser ut som fortsettesettelse av sideskjørtene er montert på din bil? Har du mulighet til å legge ut bilde? Har bestilt 19" RS6 felger til bilen. Så jeg håper jo det blir bra, men den lippen foran frister iallfall veldig. Sideskjørtene kunne jeg gjerne tenkt meg også, men jeg tror samboeren da vil se jeg har pimpet den. (hun er lei av å kjøre rånebil) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A4 B8 Skrevet August 9, 2009 Rapporter Share Skrevet August 9, 2009 Takk igjen for svar. Betyr at at den delen foran hjulet som ser ut som fortsettesettelse av sideskjørtene er montert på din bil? Har du mulighet til å legge ut bilde? Har bestilt 19" RS6 felger til bilen. Så jeg håper jo det blir bra, men den lippen foran frister iallfall veldig. Sideskjørtene kunne jeg gjerne tenkt meg også, men jeg tror samboeren da vil se jeg har pimpet den. (hun er lei av å kjøre rånebil) Hehe, damer e damer:) hehe.. Nei ser ikke ut som en fortsettelse akkurat, S- line skjørtene er jo utformet på en litt annerledes måte, men det ser ikke unaturlig ut.... Ja skal legge ut bilder en dag:) må bare finne ut kossn eg gjør det først:) hehe Siter A4 2,0 TDI S-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet August 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2009 Jeg har kun s-line sideskjørt på min. synes ikke det ser rart ut, egentli.. Men planen er og montere på sideskjørt og bakfanger med tiden, men det eg sliter med e bakkeklaringen.. Har bare 8 cm no når eg kjører på 20 " felger, så lurer litt på kossn det blir med 18" vinterdekk lavere blir den hvertfall, men funker det og kjøre me den då så hiver eg på resten og... Men igjen, du jan fint montere frontlippen uten resten:)) Klaring er oppskrytt. 8cm er jo høyt :p Takk igjen for svar. Betyr at at den delen foran hjulet som ser ut som fortsettesettelse av sideskjørtene er montert på din bil? Har du mulighet til å legge ut bilde? Har bestilt 19" RS6 felger til bilen. Så jeg håper jo det blir bra, men den lippen foran frister iallfall veldig. Sideskjørtene kunne jeg gjerne tenkt meg også, men jeg tror samboeren da vil se jeg har pimpet den. (hun er lei av å kjøre rånebil) Klart, stylingen er laget for samme linje rundt hele bilen. Om du ser på sidene på fangeren bak så går de igjen der også ;) Så om man skal tenke sånn, må du gjøre som meg og montere front,side og sidene bak. Hehe, damer e damer:) hehe.. Nei ser ikke ut som en fortsettelse akkurat, S- line skjørtene er jo utformet på en litt annerledes måte, men det ser ikke unaturlig ut.... Ja skal legge ut bilder en dag:) må bare finne ut kossn eg gjør det først:) hehe Og lage en tråd er ikke vanskelig. -Lag deg en konto på photobucket.com -Legg ut bildene der -Lag deg en egen tråd her på forumet -Klipp ut linkene på photobucket under bildene du har lagt ut der, og lim inn i tråden :) (Offtopic i min egen tråd her nå men) Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet August 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2009 Egentlig litt lei Bilforumet nå, men får vel slenge ut noen bilder til da. Trives bedre på vacn forumet :p Har kjørt noen dager nå med bilen på det laveste. Og det er ikke så veldig lett og komme seg frem over alt. Veiene i Norge er jo så høye midt på :( Her er to bilder som viser høyden under. er bare plastdeksel da, men de ligger helt opp under motoren. Mobilen min er 51mm bred, så det vil si jeg har ca 50mm klaring under motor og mindre enn 40mm fra travers og ned. Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet August 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2009 Par bilder til. Og ett HDR Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet August 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2009 På lørdag fylte bilen min 1.år i mitt eie. Hadde ingen gode bilder til sammenligning av hvordan den var for et år siden. Men ser litt her da :) Ser jo litt forskjell fra org til min her. Synd den andre er sølvfarga da Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saberhagen Skrevet August 10, 2009 Rapporter Share Skrevet August 10, 2009 Ser ut som om bilen din har lyst til å spise opp den andre audien der :p Ser skikkelig sinna ut! Rååå bil! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fastlane09 Skrevet August 10, 2009 Rapporter Share Skrevet August 10, 2009 Gratulerer med dagen som var birthday Utrolig kult å se en "pimpa" bil mot en orginal :D Takk gud for at det finnes Autofile folk som alle oss som syns at standard er kjedelig :cocain: Siter Audi A6 Avant 2,0 TDI 177 HK 2014 S-Line x 2 Audi A4 Avant 1,8 TFSI 2009 S-Line - Solgt Golf Sportline 1,6 FSI 2005 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thjoms Skrevet August 15, 2009 Rapporter Share Skrevet August 15, 2009 Hvor er det der hvor bilen står foran den bygningen,på det HDR bildet ? så ut som en fin location for bilder på :) Siter - Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=- x Volvo 240gl 87mod x Volvo 245gl 85mod x Volvo 240gl 83mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet August 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2009 Er på Stjørdal. Rett ved jernbaneovergangen bortafor stasjonen :) Vanskelig og forklare men. Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Håkonsen Skrevet August 24, 2009 Rapporter Share Skrevet August 24, 2009 Syyyk bil! :D Siter - Vw Caddy 2006 + Audi A3 1999 (solgt) + Audi A3 2004 (solgt) + Mazda 323F 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A4 B8 Skrevet August 24, 2009 Rapporter Share Skrevet August 24, 2009 Par bilder til. Og ett HDR Ser at bilen din e minst like lav forran som min... Jeg har et problem no etter at jeg senket den... Hjulene tar borti innerskjermen ved sving, er helt blankslipt allerede men bare på et lite punkt (ca 2 cm langt) Noen som har noe råd til ka som kan gjøres???? Og noen som vet om det vil ruste??? Siter A4 2,0 TDI S-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
putin Skrevet August 29, 2009 Rapporter Share Skrevet August 29, 2009 Ser du har ikke gjørt noe bak? også eksos, kanskje du skule hatt duplex, sånn ser den på min bil (bare at hvit farge bilen) Siter p u t i n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet August 29, 2009 Rapporter Share Skrevet August 29, 2009 griserå bil, denne som var utstilt på Gatebil ja? Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg