945 Skrevet Juli 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2009 Hei Denne begynner å ta seg farli bra ut ser jeg...vi må ta en kaffekopp en dag så jeg får studert den nærmere. Har vel ikke sett den på nært hold siden i fjor sommer og det har jo skjedd en del siden da :win Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2009 Hei Denne begynner å ta seg farli bra ut ser jeg...vi må ta en kaffekopp en dag så jeg får studert den nærmere. Har vel ikke sett den på nært hold siden i fjor sommer og det har jo skjedd en del siden da :win Heisann :) Det må vel la seg ordne :) Ferie nå eller? Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A4 B8 Skrevet Juli 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2009 Jepp, er sant det :)Monteringen var litt sånn ekkel ja. Må ordne deg med en rull med skikkelig maskeringstape for og holde den på plass. Er jo veldig liten den anleggsflaten som skal ha lim på seg og festes. Men om du følger bruksanvisningen nøye så går det fint :) Må lage en tråd om bilen din du også da? :) hehe ja skjønnte det, prøvde den såvidt her tidligere i dag, ser ut som om eg må få tak i noe skikkelig lim og tape, den limen som følger me har eg dårlig erfaring med:( Ja såg det at det var noen limflater der som var veldig liten:) men går sikkert bra, siden eg skal lakke den svart (piano) så ser du ikke litt limgris så lett:) verre om den skulle vært hvit, som resten av bilen:) Hehe ja var det då, prøvde på det, men for og si det rett ut, så fikk eg det ikke til:) (dårlig på data) det og legge ut bilder var jo umulig:) hehe Siter A4 2,0 TDI S-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet Juli 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2009 hehe ja skjønnte det, prøvde den såvidt her tidligere i dag, ser ut som om eg må få tak i noe skikkelig lim og tape, den limen som følger me har eg dårlig erfaring med:( Ja såg det at det var noen limflater der som var veldig liten:) men går sikkert bra, siden eg skal lakke den svart (piano) så ser du ikke litt limgris så lett:) verre om den skulle vært hvit, som resten av bilen:) Hehe ja var det då, prøvde på det, men for og si det rett ut, så fikk eg det ikke til:) (dårlig på data) det og legge ut bilder var jo umulig:) hehe Ja, limet jeg brukte kjøpte jeg på lakkspesialisten i Trondheim. Det sitter utrolig bra :) Hehe, ordne deg en konto på photobucet, og så er det bare og laste opp bildene der. Og limer inn lenken i tråden din, så er det ikke noe problem;) Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A4 B8 Skrevet Juli 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2009 Ja, limet jeg brukte kjøpte jeg på lakkspesialisten i Trondheim. Det sitter utrolig bra :)Hehe, ordne deg en konto på photobucet, og så er det bare og laste opp bildene der. Og limer inn lenken i tråden din, så er det ikke noe problem;) Ja limen som følger med e hvertfall ikke noe tess, har brukt rutelim på de tidligere delene jeg har montert.. Nei e sikker ikke så gale, når en først kommer inn i det.. Skal få laget meg en tråd:) Siter A4 2,0 TDI S-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hufsa Skrevet Juli 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2009 Knall fet bil, en av de peneste i byen iallefall. Men tror ikke jeg har sett den i byen før da men, kan da være for at jeg er lite oppmerksom det da.=P Siter - Mercedes 190E Svære hjul edition Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet Juli 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2009 Ja limen som følger med e hvertfall ikke noe tess, har brukt rutelim på de tidligere delene jeg har montert.. Nei e sikker ikke så gale, når en først kommer inn i det.. Skal få laget meg en tråd:) Det er bra :) Blir spennede og se. Knall fet bil, en av de peneste i byen iallefall.Men tror ikke jeg har sett den i byen før da men, kan da være for at jeg er lite oppmerksom det da.=P Takker. Er ikke så mye ute og kjører i byen med den. Bruker som oftest en audi 100 når jeg kjører til/fra jobb ettersom det er så mye veiarbeid for tiden :( Testa og skru den i bunn på senken. Går ann og kjøre med den slik, men tror det blir vel lavt, så den skal opp igjen da. Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fastlane09 Skrevet Juli 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2009 Halla :) Er den max bunna på disse bildene? Hvilket senkesett er det du har igjen? Siter Audi A6 Avant 2,0 TDI 177 HK 2014 S-Line x 2 Audi A4 Avant 1,8 TFSI 2009 S-Line - Solgt Golf Sportline 1,6 FSI 2005 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet Juli 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2009 Halla :)Er den max bunna på disse bildene? Hvilket senkesett er det du har igjen? Heisann. Jepp, er i bunn ja. Kan vel egentlig ikke ha den noe lavere eller om det skal gå og kjøre normalt med 20" hjul :) Har H&R Monotube Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fastlane09 Skrevet Juli 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2009 Haha det er vel en fordel at bilen er litt kjørbar ;) Hvordan er dekkslitasjen på din bil? Jeg ser at min gnager litt dekk.. Siter Audi A6 Avant 2,0 TDI 177 HK 2014 S-Line x 2 Audi A4 Avant 1,8 TFSI 2009 S-Line - Solgt Golf Sportline 1,6 FSI 2005 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2009 Haha det er vel en fordel at bilen er litt kjørbar ;)Hvordan er dekkslitasjen på din bil? Jeg ser at min gnager litt dekk.. Jepp, går jo fint og kjøre som den er nå også. Men må være forsiktig ja :p Ser den sliter litt på innsiden. Bak så har jeg juster maks camber, så er nok derfor den sliter der. Og har grei camber foran også pga mye senk. Men kan ikke justere ut hjulene mer, for da kommer jeg til og subbe. Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fastlane09 Skrevet Juli 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2009 Jepp, går jo fint og kjøre som den er nå også. Men må være forsiktig ja :p Ser den sliter litt på innsiden. Bak så har jeg juster maks camber, så er nok derfor den sliter der. Og har grei camber foran også pga mye senk. Men kan ikke justere ut hjulene mer, for da kommer jeg til og subbe. Slik er det å ha støvsugere av noen biler :D I LOVE IT ;) Jeg "snublet" over en test du må se: http://www.kw-suspension.com/en/20_Technology/20_Salt_Spray_Test/20_Testing_Procedure.php Siter Audi A6 Avant 2,0 TDI 177 HK 2014 S-Line x 2 Audi A4 Avant 1,8 TFSI 2009 S-Line - Solgt Golf Sportline 1,6 FSI 2005 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2009 Satan, for en bil! Gratulerer ;) Takker :) Slik er det å ha støvsugere av noen biler :DI LOVE IT ;) Jeg "snublet" over en test du må se: http://www.kw-suspension.com/en/20_Technology/20_Salt_Spray_Test/20_Testing_Procedure.php Ja, har sett den testen der. Mine har stått på i litt over 10000km nå, og vises ikke en prikk på de. Og bruker ikke mine om vinteren. Blir vel også litt feil og sammenligne galvaniserte dempere med KW sine inox rustrfi dempere ;) De skulle testa holdbarheten på stempelstangen på demperne istede..hehe. Der knekker jo KW sine rett som det er ;p Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fastlane09 Skrevet Juli 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2009 Testen er nok lagt opp til at KW skal være best :D Så lenge mine ikke knekker er jeg happy :) Jeg har det orginale S-Line understellet just in case hehe Siter Audi A6 Avant 2,0 TDI 177 HK 2014 S-Line x 2 Audi A4 Avant 1,8 TFSI 2009 S-Line - Solgt Golf Sportline 1,6 FSI 2005 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2009 Testen er nok lagt opp til at KW skal være best :DSå lenge mine ikke knekker er jeg happy :) Jeg har det orginale S-Line understellet just in case hehe Hehe, er nok det. Men KW har meget gode sett :) Men har alltid vært litt mer fan av H&R. Har det jeg også, men satser på att mine holder ut sommern ;) Så blir det muligens noe annet i løpet av vintern. Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg