Haansi Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Men det hadde vel kanskje vært mulig å skaffet noe replica-styling av god kvalitet? Er jo lett å bare fjerne det igjen når du skal selge bilen. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Uansett så vil jeg tro du ikke trenger den stylingen når du får bilen skikkelig ned på bakken :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet November 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Men det hadde vel kanskje vært mulig å skaffet noe replica-styling av god kvalitet? Er jo lett å bare fjerne det igjen når du skal selge bilen. Joda, men må jo like stylingen også:p hehe, er ikke så veldig begeistret for ettermontert styling fra diverse merker. Rieger sitt kit er greit nok med tanke på utseende, men må limes utenpå orginale fangere, så disse må nok lakkeres opp igjen ved demontering. Oettinger sitt kit likte jeg ikke utseende til, og litt det samme gjelder Caractere sitt. (bedre en Oettinger sitt) Og ellers finnes det ikke stor til B8 enda. Uansett så vil jeg tro du ikke trenger den stylingen når du får bilen skikkelig ned på bakken :) Må jo ha litt også for å skille seg ut da ;) Det lille ekstra Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legolego Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Har også vært i dialog med møller om orginal styling til bilen. Meget diskre skjørt, difusor bak og en leppe foran. Men prisen var langt fra diskre:( Kosta rundt 15000 komplett for noe som kun kjennere ser forskjell på. Dyrt. Det er jo det som er kult! :) Bilen får et tøffere utseende, men det er bare kjennere som kan se hva som er gjort. Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet November 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Det er jo det som er kult! :) Bilen får et tøffere utseende, men det er bare kjennere som kan se hva som er gjort. Jepp. er det jeg mener også. Men koster litt da :rolleyes: Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Noen bilder av disse kit'ene du snakker om? :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet November 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Kan legge ut bilder om det er noen som lurer på hvordan stylingen ser ut: OEM: Bak: Består av tre deler. De "bredderne" på fangeren bak, difusor bak med utak for potte på begge sider og spoiler på bakluken. Foran: Bare et lite "sverd" som ligger foran. Siden: Vises ikke på dette bilde, men eneste jeg fant. Må fjerne sline listen som ligger der fra før av. Har bedre bilder i en brosjyre jeg har hjemme, som viser den litt bedre. Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet November 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Rieger sin: Foran er den lik orginal bare dypere. Add-on leppe foran som må limes på: Sideskjørtene er litt voldsomme etter min mening Bak er det add-on nede, spoiler på bakluken og vinge på ruten bak. Det som er mørkt på disse bildene kan enten fåes i carbon look eller vanlig sort. Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Deilig :) En slik liten baklukespoiler gjør sååå mye for A4'er. Alle modeller egentlig :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet November 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Caractere: Foran: Bak: Spoiler: Er ikke så ille denne da. Kan fåes med litt mer diskre bakpotter også :) Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet November 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 ABT: (Glemte å nevne denne.) Front: Grill: Side: Bak: Bilen: Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Likte ikke baken på Caractere sin :\ Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 ABT hadde den fineste baken hvertfall :D Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet November 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Hmm,mulig det var ABT sin jeg tenkte på istede for Oettinger. Ser ikke ut som de har kommet med noe enda. Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holzmann Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Har sansen for Rieger sitt jeg:) Selv om sideskjørtene kanskje var litt "over the top" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg