Turbobenni Skrevet August 26, 2008 Rapporter Share Skrevet August 26, 2008 Er det noen som vet om 2.6 V6 og 2.8 V6 er like ? vet at 2.8 yter mer, ca 25hk ekstra (?) men jeg kjører 80 Avant v6, og den er det 2.6 i. Jeg syns den er litt dau og lurte på om det bare er å plukke ut den gamle og inn med den nye motoren. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DeVille Skrevet August 26, 2008 Rapporter Share Skrevet August 26, 2008 Spørs om du merker så mye av den lille endringen da.. Hadde vel vært mer fornuftig da å oppgradere 2.6 literen du har... Men ellers er det vel bare innvendig forskjell... skal ikke si det sikkert da. Siter "Who are you and why should I care?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbobenni Skrevet August 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2008 er jo litt hester da, håper jeg kommer meg rett over 200hk etter litt lett trim som eksos, grenrør osv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet August 28, 2008 Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 En B4 med 150 hester kjennes dau? Jeg har alltid trodd at det ville gå ganske brukbart, når selv 90-hester'n trakk helt greit :hmmmmmmmmm: Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbobenni Skrevet September 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 En B4 med 150 hester kjennes dau? Jeg har alltid trodd at det ville gå ganske brukbart, når selv 90-hester'n trakk helt greit :hmmmmmmmmm: ja, er ikke dau, men bilen veier 1550 kg da. litt mer enn vanlig audi 80. e'veier ikke 90hk ca 1100kg a ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Aha, det er Quattro. Ja da har'n jo litt å dra på, motoren i seg selv veier vel litt mer enn en 4-er også :) *savner B4* Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg