venilsen Skrevet August 25, 2008 Rapporter Share Skrevet August 25, 2008 Hei! Jeg har nettopp kjøpt meg en polo II. Den stopper bare helt plutselig, uten forvarsel, og vil ikke starte igjen, før den har blitt helt kald(f. eks. dagen etter).. det hjelper ikke å rulle den i gang.. den har stoppet en del ganger i forskjellige situasjoner(i oppoverbakke i 50 km/t, på tomgang, på slette, kjørt 1,5 km og stoppa bilen med vilje, men fikk ikke start igjen rett etterpå). Det som er likt i de fleste situasjonene er at den har vært helt normal varm.. er det noen som har opplevd noe liknende?? jeg har bytta coil, men jeg lurer på om det kan være pluggene?? kanskje varmeverdien er feil?? kom med tips hvis du har lyst....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet August 26, 2008 Rapporter Share Skrevet August 26, 2008 Polo to er jo levert med en drøss forskjellige motorer. Hvilken motorkode har du? Det står i serviceheftet og på den hvite lappen i bagasjerommet mellom baklyktene, omtrent nede ved gulvet Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet August 26, 2008 Rapporter Share Skrevet August 26, 2008 Tenningsmodul Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BChris Skrevet August 26, 2008 Rapporter Share Skrevet August 26, 2008 Tenningsmodul enig Siter Opel Vectra A 94mod 2.0i 8v (Førstebil) X Yamaha Virago 98mod 125ccm XV (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
venilsen Skrevet August 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2008 Det er en polo 2(ste)cl, 89 mod, 1.3L, motorkode: MH 781127 må spørre om en ting til.. er det meningen at det skal være litt luft i bensinfilteret? for hvis ikke kan jo dette være årsaken til problemene eller tar jeg helt feil kanskje?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
venilsen Skrevet September 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 Tenningsmodul Hva mener du med tenningsmodul? Er det noen spesielle deler jeg må kikke på og evt butte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nahojdat Skrevet Oktober 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 Tenningsmodul var nok første tingen jeg tenkte på også. F.eks en slik: http://www.biltema.no/carparts/carpart_info.asp?iSecId=1207&strCarId=Volkswagen&iItemId=66037&iRelItemId=65966 (Garanterer ikke at den passer din bil men tror det). Edit: Er alltid luft i toppen av bensinfiltrene såvidt jeg har sett.. Siter *Polo -91 Coupe 70/60, Emblemfri grill, 14" 165/55 R14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
venilsen Skrevet Oktober 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 Takk for det! jeg har byttet tenningsmodulen og en elektrisk liten hvit brikke bak tenningslåsen. Når jeg byttet denne elektriske brikken bak tenningslåsen, så funket bilen som den skulle, men neste morgen prøvde jeg å starte den, og da kom det et lite poff også har den ikke startet siden selv om jeg har byttet tenningsmodulen. Men har oppdaget at det ikke er 12 volt inn på coilen pga en minus ledning fra gods som har 12 volt hvis jeg måler spenningen ved å koble den fra coilen, men så fort jeg kobler den på, så bryter den spenningen. så det er litt innviklet og jeg skjønner ikke en dritt. Noen som hvet hva årsaken kan være til at den minusen fra gods bryter spenningen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.