Monthy Skrevet August 25, 2008 Rapporter Share Skrevet August 25, 2008 hei jeg har to problemer på min '97 modell stasjonsvogn.. av og til når den sviver på tomgang går turtallet ned til nesten null, rett før den kveler seg selv, og så går den opp i nesten 2000rpm. har hørt at dette kan være et vakuum problem. har renset luftmassemåleren men det har ikke blitt bedre. det andre er at luften inni kupeen styres med vakuum. alle funksjoner fungere men jeg får ikke luft fra dashbordet. det fungerer ved gulvet og ved ruten. kan det være en sammenheng? jeg holdt på med å legge kabler til sub og diverse bak radioen så jeg tror at jeg kanskje har skadet noe vakuum greie men er ikke sikker.. har veldig lite peilling om d med vakuumstyrte ting så det hadder vert kjekt om noen kunne hjulpet meg. på forhånd takk for hjelpen :) Siter - Skoda Roomster 1.9 TDI Sport alt utstyr 2007 - Suzuki "lynet" Swift GS '92 mod. VRAKET - Mondeo 2.0 Zetec '97 mod. stasjonsvogn TIL SALGS! - Peugeot 106 SOLGT - Simson S50B1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
the_dragon_no1 Skrevet August 26, 2008 Rapporter Share Skrevet August 26, 2008 min oppfører seg også sånn. er en 94 stv da. jeg har en plassnippel til noe vakum greier som sitter på torpedovegen, som er knekt. tror den er feilen på min ivertfall. ( har ikke hatt tid og bytte :P ) så sjekk alt av vakum slanger for sprekker, og koplinger. i første omgang ;) Siter "The Green Beast" ~ prosjekt tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
korny Skrevet August 26, 2008 Rapporter Share Skrevet August 26, 2008 spray startgass rundt der du ikke ser, merker du en markant rusing har du funnet en lekk. vanlig med knekte vakumslanger på disse bilene.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monthy Skrevet August 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 kan det væere der bak dashbordet oppforbi der radioen sitter? kan det ver at noe hat knekt eller hoppet av der? Siter - Skoda Roomster 1.9 TDI Sport alt utstyr 2007 - Suzuki "lynet" Swift GS '92 mod. VRAKET - Mondeo 2.0 Zetec '97 mod. stasjonsvogn TIL SALGS! - Peugeot 106 SOLGT - Simson S50B1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet August 28, 2008 Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 Styringa til varmeapparatet sitter jo over der, og hvis du har fått knekt/dratt av noe der så kan jo det føre til at motoren drar falsk luft der.. To fluer osv Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg