Gå til innhold

drifting-bil

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

har ikke hatt bensinbil på noen år nå.

 

lurer derfor på om noen har bilder,info. om elektriske driftingbiler? i en grei prisklasse, bare for litt morro.

 

så noen på gatebil med små driftingbiler, så morro ut.

 

noe som likner på disse:

 

http://www.youtube.com/watch?v=J2DeLK-i3P0

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tamiya TT-01 er perfekt ''førstebil'' !

Gå inn på http://www.radiostyrt.no å på drifting der! der står det en hel del om hva som lønner seg ;)

 

hjertelig:)

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har selv en tto1d som er drifte bilen som kommer med en 540motor og lysett. noe mer motor trenger en egentlig ikke. får å ''booste'' opp motoren litt kan det være en ide og kjøpe et større batteri da akslererer greia noe sånn inni hel"#¤. prøvde med en 11turns motor å da syns jeg at futten forsvant. Hvis du vil ha noe skikkelig greier så kjøp en bil fra yokomono er egentlig en fullblods drifter i en litt mindre skala.

men til og begynne med så hadde jeg kjøpt en tt01d koster vel rund 2-3 lapper med batteri og lader inkludert. det som kommer som standard i pakken er sender, fartsregulator, karrosseri med lys som du kan oppgradere til blinke sekvens for en ekstra penge, drifte dekk som faktisk er veldig greie grunnet litt myk blanding. så det er min annbefaling. husk og ikke kjøp en rwd til drifte bil da går det bare rundt. det er mitt tips

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ossen Er Det Mulig Me Want Smoke Like That
røyk pattroner. les på http://www.radiostyrt.forum.no elns. står om det der..

og ja.. tt-01 er en bra bil, med bra deletilgang, og mye kunskap om. det er rc drifternes 200sx s13. viss du skjønner?

og yokomo er det ikke noe vits å koste på seg, da de ikke noe bedre enn de andre bilene..

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår