Camarogeddon Skrevet August 21, 2008 Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 Har sett både på automobilia og endel andre steder, men sliter med å finne en verstedmanual/håndbok for denne bilen. (motor er 2,3 liter.) Noen som veit om et sted eller forlag som har bøker til disse bilene? Haynes har jo bok til 100/200, men den gjelder ikke quattro. Takker for alle hint. -Camarogeddon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet August 22, 2008 Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 Bentley manualen.. 3 binds! koster 800kr i statene! Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Camarogeddon Skrevet August 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 hmm.. genialt, fant på amazon. tenkte jeg ikke på i utgangspunktet, da jeg trodde at USA butikkene for det meste hadde manualer til USA utgavene. Takk for hintet. Da blei det manual på meg. 5 kg bok. DÆVEN. Burde klare å vedlikeholde denne bilen korrekt da i hvertfall. Har lyst til å beholde denne i hel tilstand Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg