Överladdaren Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 Etter lang og tro tjeneste er det nå på tide å skifte ut Volvo 360'n med noe "nyere" og jeg velger derfor å la andre overta den for den beskjedne summen av 2.000 kroner/bud. Litt om bilen: -1984 modell - RWD - Sveiset tårnstiver++ - Bulkete og fæl - EU-godkjent til 03/04 - Nye bremser - Km stand: 196.658 - Sjøgrønn metallic med antrasit interiør - Bruker akkurat passe olje Bilen står i Oslo.... Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 Fix bilder da. Noe som er galt? hvor mye bulker? kjørbar stand? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet November 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 Dersom du vil ha bilder av bilen før du kjøper den er dette neppe bilen for deg.... Er vel egentlig ikke så mye som er galt, bortsett fra: - Vifta funker kun på "3" - Blinklyset bak på høyre side er defekt - Lyset i dashbordet funker ikke - Lekker litt vann fra motoren, men det er bare å etterfylle..... Hvis jeg skal begynne å telle bulker har jeg et problem, men de største er: - En trøkk i fangeren foran - Begge bakdørene er litt "konkave" - Sladdeskader på bakskjermene (Veldig lite) - Kanalen på høyre side er litt "most" under fordøra. Men den har jeg rettet med en brostein så den er god som ny! - Ymse "steinsprutskader" Bilen er fortsatt kjørbar, og har fått nye bremser og delvis nytt eksosanlegg. Har vært i daglig bruk! La budrunden starte! Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 Jeg tar den så sant den starter og går :) Ring meg på 92089524 Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar Skrevet November 30, 2003 Rapporter Share Skrevet November 30, 2003 Originally posted by Överladdaren Dersom du vil ha bilder av bilen før du kjøper den er dette neppe bilen for deg.... Bilder er for alle oss andre som er nyskjerrig :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daggis Skrevet November 30, 2003 Rapporter Share Skrevet November 30, 2003 Solgt? har du noe tlf. nummer man kan nå deg på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet November 30, 2003 Rapporter Share Skrevet November 30, 2003 Øy, ingen som bryr seg om at jeg har sagt jeg skal ha den eller? Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet November 30, 2003 Rapporter Share Skrevet November 30, 2003 Originally posted by FSR Øy, ingen som bryr seg om at jeg har sagt jeg skal ha den eller? Førstemann til mølla får kjøtt på kølla. Bilen er vel ikke solgt før penga og vognkortet har bytta eier. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet November 30, 2003 Rapporter Share Skrevet November 30, 2003 Vel, jeg er kanskje naiv, men synes nå det er en ganske respektløs holding. Men så er jeg jo i ferd med å bli voksen ;) Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet November 30, 2003 Rapporter Share Skrevet November 30, 2003 Originally posted by FSR Vel, jeg er kanskje naiv, men synes nå det er en ganske respektløs holding. Men så er jeg jo i ferd med å bli voksen ;) fsr bor i oslo, crzy_t bor på gjøvik...360ien bor i oslo..førstemann til mølla er vel i din favør fsr... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet November 30, 2003 Rapporter Share Skrevet November 30, 2003 Originally posted by FSR Vel, jeg er kanskje naiv, men synes nå det er en ganske respektløs holding. Men så er jeg jo i ferd med å bli voksen ;) Står jo i annonsen at den selges for 2000,-/BUD vil ikke det si at den med høyeste bud når han bestemmer seg for å selge, får bilen? Originally posted by Skrotnisse fsr bor i oslo, crzy_t bor på gjøvik...360ien bor i oslo..førstemann til mølla er vel i din favør fsr... Jeg ekke interesert i den heller så det tar jeg ikke så tungt. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet November 30, 2003 Rapporter Share Skrevet November 30, 2003 Glem det. Gidder ikke å være med på å lage dette til en krangletråd, men når jeg sier at jeg tar den, så betyr vel det at jeg er forpliktet til å by høyest dersom det blir en budrunde, eller? Og når prisen er satt til 2000/bud betyr dette vanligvis at den kan kjøpes for kr. 2000,- evt. høyeste bud dersom ingen byr 2000,- Selvsagt er det selgers avgjørelse når alt kommer til stykket, og dette er ikke så forbannet viktig for meg heller. Meldingen min var ikke så alvorlig ment, men når man begynner å kværulere blir jeg litt småirritert... Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reinert A Skrevet November 30, 2003 Rapporter Share Skrevet November 30, 2003 jeg henter den på tirsdag! ringer deg! Mvh Reinert Andersen Siter Honda Civic 1,4 IS HB Mod :1997 HK : 90 www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Desember 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 Jeg byr 3000. Hvis den ikke er solgt Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Desember 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 SUKK :rolleyes: Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg