Øvrekleiv'n Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Ja, da er det bare å vente på våren, da eller? Har du montert Dellorto'ne eller? Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet November 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Ja' date=' da er det bare å vente på våren, da eller?Har du montert Dellorto'ne eller?[/quote'] Det er det vettu:) Har ikke montert de, skal dyses og rengjøres, gnikkes å gnus på i vinter:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet November 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2008 Hav slags bensinpumpe og bensintrykkregulator trenger jeg når jeg skal ha de nye gasserne, noen som veit? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet November 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 Har da bynt så smått og demontere dellortoene og sett på dyser osv. De har som sagt sittet på en alfa med 2liter, som jeg trur har vært en skikkelig jager:) Specs på gasserne: Bensin dysene: 180 Luft dysene: 160 E-rør: 7 Lavfart dysene: 60 Nålventil: 225 Aks dysene: 33 Halsringer: 41 Så da har jeg funnet ut at jeg må bytte Luft dysene til 145-150. E-røret må byttes til 6. Aksellerasjons dysene må byttes til 45. Hvis jeg gjør dette vil de fungere greit, men skal de fungere 100% må jeg i benk. Videre må jeg ha el. bensin pumpe og trykkregulator, trykket må ikke overstige 0.25bar, over dette ryker nålventilen på et blunk. Skal også bestille overhalingskit. Mvh Stian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øvrekleiv'n Skrevet November 17, 2008 Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 Ta å legg ut bilder av overhalinga da... Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet November 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 Ta å legg ut bilder av overhalinga da... Lader kamera nå, kommer straks:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet November 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 Hadde oppe dyser og diverse tidligere i dag, men tok ikke bilder da. har skrudd de sammen igjen til jeg får de nye dysene,pakningene og oringene. Tips til hvor jeg kan få tak i billigst mulig? Trenger også piperx lignende filter billig også hvis noen vet:) Gløgg, peis, klementiner og forgasser skruing på spisestuebordet. Kan det bli bedre:)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øvrekleiv'n Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 Såg piperx filter til slike trakter når eg var innom gasolin utafor Porsgrunn. Trur ikkje dei har på nettsida, men http://www.gasolin.no Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet November 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2008 Har testa litt forskjellige produkter fra Ferro Bet, rust vask og rusløser. Fungerte bra til rengjøring i hvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet November 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 Har kjøpt en del deler i helga, pluss at jeg har fyllt år så har fått filter i bursdagsgave:) Ting jeg har kjøpt: >Steg 3/4 topp, som er modifisert med dreide messing hylser på brygga, max porta innsug, dobble ventilfjører og 46-38,5 ventiler. >Høyre framskjerm >M40 girkasse >Facet Top red bensinpumpe Noen bilder. Toppen: Mvh Stian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet November 23, 2008 Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 Begynner å dra seg til dette her nå :) Blir bra til sommern Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet November 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 Begynner å dra seg til dette her nå :) Blir bra til sommern Ja, nå begynner det å hjelpe:) Trenger nye bunndel nå som skal borres opp til 92mm og bli 2.1iter. Nye stempler fra Pedersens og en KG6 kam. Håper på å ta ut 170hk. Da byner det å bli moro. Litt spett med penger nå, så får ønske seg til jul(Hint Hint:)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øvrekleiv'n Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 Gratulere med dagen, da!! Bra med delar. 170hk i Amazon sparkar godt frå det tenker eg. Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet November 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 Takk for det:) Ja tror 170hk holder plenty jeg med originale bremser og lite modifisert understell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet November 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 Da var nye dyser bestillt fra Pedersen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg