LangFørr Skrevet September 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2008 Hallo! Takker;) Kanskje vi kunne stilt opp bilane å knipsa litt! Men er jo dritt vær for tia. Må komme å se på vogna de snart da:) Fikk forresten bytta brukernavn nå da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet September 4, 2008 Rapporter Share Skrevet September 4, 2008 Hallo!Takker;) Kanskje vi kunne stilt opp bilane å knipsa litt! Men er jo dritt vær for tia. Må komme å se på vogna de snart da:) Fikk forresten bytta brukernavn nå da:) Ja får prøve til søndag, kanskje været har letta litt. Vogna mi har verdens beste driftedekk hehe. Ser bedre ut med nye nicket ditt Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet September 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 1stk frontrute list 1stk bagasjelokk list 2stk trekantrute lister 1stk mellomaksel kryss 2stk dørlister 2stk baklys lister 2stk lister til reflekser bak 1stk bunnpanne pakning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alfert Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 Trivelig pakke dette! Hvor kjøper du delene dine fra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet September 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 Trivelig pakke dette!Hvor kjøper du delene dine fra? Hei! jeg bruker Classic Car Parts AS, det ligger i Nes i Hole. Veldig bra service, og gutta der har skikkelig peiling, og hjelper deg med alt! mvh Stian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alfert Skrevet September 10, 2008 Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 Hvordan er de prismessig? Er jo alltids greit og betale noen kroner ekstra for GOD service, men ikke alt for mye selvsagt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
comadore Skrevet September 10, 2008 Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 oi oi!clean amazon:D skal vi bytte bil?:D Siter Ford Orion 1990- Førstebilen:O Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet September 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 Hvordan er de prismessig? Er jo alltids greit og betale noen kroner ekstra for GOD service, men ikke alt for mye selvsagt! Litt billigere enn Bilia, det er jo nye deler, så da er det jo ikke billig billig:) Venter på giro i posten, så vet ikke prisen korrekt, men den lista til dørkarmen kosta vel rundt 300 - 350,-. God service er viktig ja. De meldte meg inn i Norsk Volvo Amazon Klubb også, så da får man 5% avslag på delene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet September 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 oi oi!clean amazon:D skal vi bytte bil?:D Takk:) Ja kanskje det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvomaster Skrevet September 10, 2008 Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 pen bil det der :D Siter Volvo 142 dl Prosjekt Volvo 240 Glt Bruksbilen Volvo 245 Turboo! Opel Ascona b N/A tunded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet September 10, 2008 Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 Bare å få ting montert nå :D Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars_b Skrevet September 13, 2008 Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 Grattis med ny bil, har en 68*mod selv som snart er ferdig. Er vel en favoritt detta, som min. Ville prøvd å få tak i cromelist til frontruta siden alle de andre rutene har det, og tidsriktig design på skiltene, fåres enkelt på biltilsynet. Motoren din burde gi litt mer enn 120HK, B20B med to orginalgassere har 100HK orginalt. Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet September 16, 2008 Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 Svak for Amazon asså, og den her var jo bare skikkelig tøff Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet September 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 Takk for det:)Har fulgt med på oppussinga di:) Den blir bra den! Så du mener jeg ikke har tidsriktige skilter? Trodde jeg hadde akkurat det jeg men?:wonder: Typebetegnelsen er 131341 P 1= Personbil 3= 2 Dørs 1= B16a,B18a eller b20a 3= Spesial 4= 4 gear, M40 1= Venstre ratt p= Karosserivariant P130 Så da har jeg ingen Favoritt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet September 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 Svak for Amazon asså, og den her var jo bare skikkelig tøff Tusen takk;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg