Gå til innhold

Soundstream Forsterkere...

Ranger emnet


MeSs

Anbefalte innlegg

Så denne forsterkern i MaxPower (grymt blad) idag:

home_human.gif

Jævli grom.. Noen som vet om en soundstream forhandler her i norge??

http://www.soundstream.com/sub/index.html

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soundstream har noen glimrende forsterkere som f.eks Tarantula, DaVinci,Human Regin, Picasso, A10.2. Dessverre er det ingen i Norge som importerer det men det finnes muligheter til å handle via Sverige. Kan skaffe deg en nesten ny DaVinci med ekstra topplate i svart billig, kjøpt ny via forhandler i Sverige for noen få mnd siden.

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Rockford Seat

Soundstream har noen glimrende forsterkere som f.eks Tarantula, DaVinci,Human Regin, Picasso, A10.2. Dessverre er det ingen i Norge som importerer det men det finnes muligheter til å handle via Sverige. Kan skaffe deg en nesten ny DaVinci med ekstra topplate i svart billig, kjøpt ny via forhandler i Sverige for noen få mnd siden.

 

SOundstream har hatt mange rå forsterkere, men DaVinci og Tarantuala er ikke blant dem:) Dersom du finner en eier av DaVinci som ikke har hatt den til rep blir jeg imponert (jeg har hatt en) Tarantuala ble vell knapt nok solgt pga de bare røyk....

 

Class A 3.0, 6.0, 10.0, REF500, 1000 og mange andre eldre SOundtream er kremforsterkere som en kan få tak i ganske rimelig brukt. (jeg har hatt mange av de også...)

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Baldrick

 

SOundstream har hatt mange rå forsterkere, men DaVinci og Tarantuala er ikke blant dem:) Dersom du finner en eier av DaVinci som ikke har hatt den til rep blir jeg imponert (jeg har hatt en) Tarantuala ble vell knapt nok solgt pga de bare røyk....

 

Jeg snakket med flere under EM som har Tarantula og DaVinci i bilene sine og de var strålene fornøyd med produktene. Og ja du bør være imponert da jeg kjenner folk som ikke har hatt de til rep. :-)

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Baldrick

 

SOundstream har hatt mange rå forsterkere, men DaVinci og Tarantuala er ikke blant dem:) Dersom du finner en eier av DaVinci som ikke har hatt den til rep blir jeg imponert (jeg har hatt en) Tarantuala ble vell knapt nok solgt pga de bare røyk....

 

Class A 3.0, 6.0, 10.0, REF500, 1000 og mange andre eldre SOundtream er kremforsterkere som en kan få tak i ganske rimelig brukt. (jeg har hatt mange av de også...)

 

jeg hadde en Davinci i ca 4 måneder. (den som ble solgt på hifiklubben i Trondheim) det var den tiden det tok før den ble stjålet. er vel godt og vel 3,5 å siden nå da. haddde foresten ingen problemer med den. Krem lyd :D hadde 2 stk sony es serie frontsett og 1 stk soundstream xact 10" sub.

 

<ot> Måtte alle som bryter seg inn BRENNE I HELHEIM! </ot>

 

-frode

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en jeg kjenner hadde en soundstream forsterker som ble så varm at den smeltet hull i reserve dekket! plutselig bare smalt det, ikke no serlig gøy.

Vw Polo 2003 mod, senket 40mm. Larzon Ice 17". Rockford T2 15", Rockford T30001bd, Us Amps XT1600.4, Rockford RFX9420, Cadence US-6K frontsett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Originally posted by froorf

 

jeg hadde en Davinci i ca 4 måneder. (den som ble solgt på hifiklubben i Trondheim) det var den tiden det tok før den ble stjålet. er vel godt og vel 3,5 å siden nå da. haddde foresten ingen problemer med den. Krem lyd :D hadde 2 stk sony es serie frontsett og 1 stk soundstream xact 10" sub.

 

<ot> Måtte alle som bryter seg inn BRENNE I HELHEIM! </ot>

 

-frode

 

offtopic:

 

Har 2 exact 10" elementer som skal i en van. Er dette gode elementer?

30.03.87

www.essokickers.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soundstream er KONGE merke ja... Bare synd at dem ikke lever opp til de eldre modellene enn i forhold til dem som blir laget idag..

Men Soundstream er veldig bra merke uannsett i forhold til andre merker..

 

Var meget fornøyd med dem jeg har hatt.

 

Picasso, Rubicon 502, Continiuum (samme modell som Ref. 705, men gromma utgave).

DaVinic forsterkeren er en HEFFTIG sak, ikke hatt noe problemmer med den i det hele tatt. Fungert bra og har masse muligheter...

 

Har den forsatt, ikke fått solgt den ennå..

 

Bruker den ikke pga at jeg har kjøpt Pioneer ODR system. Se Kjøp & salg forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår