Mikkelsen Skrevet August 19, 2008 Rapporter Share Skrevet August 19, 2008 Hei! Noen tips til å montere ekstra lys på Omega B? Vill ikke borre i stykker fangeren. Har fundert litt på noe brakketter og slikt, men vil ødelegge minst mulig.! Finnes det ikke en org. brakket?? Mvh Joacim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet August 19, 2008 Rapporter Share Skrevet August 19, 2008 Lag brakketer og dritt i grillen, det har jeg sett de fleste som har det gjort. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkelsen Skrevet August 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2008 Lag brakketer og dritt i grillen, det har jeg sett de fleste som har det gjort. Hmm, det blir jo ikkno pent:P hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet August 20, 2008 Rapporter Share Skrevet August 20, 2008 får greie braketter... den her skar jeg av på midten å tok vekk noen cm for å få lampene litt tettere. Reiv av skiltet å skrudde den fast med 6stk karosseri skruer. Å satte skiltet framfor. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkelsen Skrevet August 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2008 får greie braketter... den her skar jeg av på midten å tok vekk noen cm for å få lampene litt tettere. Reiv av skiltet å skrudde den fast med 6stk karosseri skruer. Å satte skiltet framfor. Var det link? Ja, går ann det.. Har kikka litt på det, men tenkte å feste front brakketten bak fangeren, men ligger spylervæsketanken på fremsiden av den? Eller kan jeg skru noe igjennom bak skiltet, inn i brakketen? Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet August 20, 2008 Rapporter Share Skrevet August 20, 2008 Sett xenon lys i fjernlyset ditt, da slipper du ekstralys. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arack Skrevet August 20, 2008 Rapporter Share Skrevet August 20, 2008 Har hella festebraketter til omega b liggende jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamann Skrevet August 20, 2008 Rapporter Share Skrevet August 20, 2008 Jeg har fjerna tåke lysa ettersom de ikke var til noe særlig hjelp :) satt noen der nye lykter der :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkelsen Skrevet August 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2008 Har hella festebraketter til omega b liggende jeg Kan du legge ut bilde? Hvordan monteres de? og hvor mye skal du evt ha for de. Mvh Joacim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arack Skrevet August 21, 2008 Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 Dem satt på bilen med et par ekstralykter da jeg kjøpte den, men er ikke tillhenger av uorginalt ustyr,så nu ligger dem i en skuff, mener å huske dem var festet bak støtfangerenå kom ut under grillen, skal ikke ha mye for dem, om noen kan bruke dem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkelsen Skrevet August 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 Kjøpte de brakkettene de har på biltema, de som man fester bak skiltet. Det ble bra det;) Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet August 22, 2008 Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 Ja, mange som har universal fester, slik som du sier :) Greit på "små" personbiler ;) Hella har også tilpasset de fleste modeller.. Siter Saxo TCT908 Blach & Chrome 5x120 8,5x19 ET15 m dekk HBO 10 000,- BMW e36 Cab [x]BMW e39 523 [x] Citroen Berlingo[x] BMW 520i e34 [x] Volvo 760 [x] BMW 318i e30 Herjebil [x] Honda Prelude 2.2Vtec [x] BMW 520i e34 [x] Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkelsen Skrevet August 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2008 Ja, mange som har universal fester, slik som du sier :)Greit på "små" personbiler ;) Hella har også tilpasset de fleste modeller.. Ja, var bare mye billigere på biltema;) Hehe Ble fint!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg