LLH Skrevet August 20, 2008 Rapporter Share Skrevet August 20, 2008 sånn avgifts messig så er vel svarte skilt det beste :P hehe. Men fy f... for en rå bil.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sxnissan Skrevet August 21, 2008 Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 tror en av grundene var at den kåm med fly før å rekke gatebil:) Siter Mitsubishi Lancer Evo8 Nissan Skyline R33 GTS solgt Nissan 200sx s14a ca360hk solgt Honda crx død Audi A3 solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet August 21, 2008 Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 Er da null problem å få skilter på denne, den er jo typegodkjent. Men, de sier jo selv at den ihvertfall ikke skal ha skilter før til neste år - så det blir nok en annen GTR som blir først på hvite skilter, den er ikke så langt unna den heller.. Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiat 131 acing Skrevet August 21, 2008 Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 Han kjøpte vel denne for å få bli den første i norge. Har en til underveis, men det har dere sikkert lest i den avislinken som ligger på side 1. Mr T er ikke så lettskremt han da. Skal han ha, så skal han ha :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet August 21, 2008 Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 Hvor lang tid tar det før den blir stjelt da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolbotn Skrevet August 21, 2008 Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 Hvor lang tid tar det før den blir stjelt da? En god stund regner jeg med... Siter 1992 Mazda Mx-5 NA 1995 Honda Civic Ej2*Solgt* 1981 Honda Accord sedan El1*solgt* 1971 Datsun 1200 B110 *Solgt* -Team Wreckless- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet August 21, 2008 Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 Går ut fra at denne neppe vil stå ubevaket nede på Tøyen ;) /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 21, 2008 Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 Går ut fra at denne neppe vil stå ubevaket nede på Tøyen ;) /M Trukke de transporterer den i mellom Oslo og Trondheim hver gang de skal teste den, såeh, tvile på det :P De har nok sine måter å passe på bilen vil jeg tro Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet August 21, 2008 Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 Trukke de transporterer den i mellom Oslo og Trondheim hver gang de skal teste den, såeh, tvile på det :P De har nok sine måter å passe på bilen vil jeg tro Haha, ja det er lite trolig... men dere skjønner hva jeg vil frem til :) Denne bilen vil neppe stå parkert i noen skumle strøk. Sikker på at eier har en svær fin varm garasje der denne GTR kan stå parkert sammen med noen andre leker :D /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bajerman Skrevet August 23, 2008 Rapporter Share Skrevet August 23, 2008 Så en svart slik en når jeg var på ferie i Thailand her i juni.. Drømmebil uten tvil det der og FY for en lyd det var av den... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teipen Skrevet August 26, 2008 Rapporter Share Skrevet August 26, 2008 Da har bilen kommet, og det var os på Bilreklame AS i Trondheim som fikk jobben med å dekorer bilen. Var ute og tok noen bilder i går kveld da bilen var ferdig hos oss:) Det ble montert reflexfolie som ga en ekstrem effekt i mørket! Foto: Mads Almås Siter Det teipes en del... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet August 26, 2008 Rapporter Share Skrevet August 26, 2008 Yeah baby, YEAH! Effektfullt ved kveldskjøring :) /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saabaero Skrevet August 26, 2008 Rapporter Share Skrevet August 26, 2008 Nydelig bil =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 26, 2008 Rapporter Share Skrevet August 26, 2008 Fy faen! Tenk og møte på den tingen der en mørk høstkveld! Satan for en effekt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aivio Skrevet August 26, 2008 Rapporter Share Skrevet August 26, 2008 Syk bil... Har også sett episoden av Top Gear der Jeremy suser rundt i Japan med den... Rått :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg