Thunder Skrevet August 19, 2008 Rapporter Share Skrevet August 19, 2008 Her en dag så sluttet plutselig sentrallåsen på førerdøren å åpne seg når jeg trykker på nøkkelen. Går an å låse igjen men ikke låse opp. Så gikk det en liten uke så skjedde det samme på passasjerdøren. Er det noen her som har det samme problemet? Er det velkjent? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mads sl Skrevet August 19, 2008 Rapporter Share Skrevet August 19, 2008 Jeg tror det er sentrallåsfanden som går over landet.... Jeg har AKKURAT samme problem som det, fikk det for ei ukes tid siden. jeg får ikke lås opp med knappen på nøkkelen (andre dørene åpner seg) heller ikke med kanppen inne i bilen. Når jeg kjører så låser dørene sog når jeg passerer en viss fart , men nå låser ikke førerdøren seg langre men de andre låser seg. Jeg hører at motoren i låsekassen går når jeg låser opp bilen med døren blir ikke låst opp! Og jeg må holde på å låse opp bilen for å få opp førerdøren med å putte nøkkelen i låsen på døren! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet August 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2008 Akkurat det samme problemet som vi har. Det er ikke noe big deal men det er jo irriterende. Jeg skal av med dørtrekkene en dag å se om jeg finner noe lurt inni der. Gidder ikke å levere bilen inn på Jæger for at dem skal ta seg godt betalt for å si at jeg må bytte ut hele sentrallåsen heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet August 26, 2008 Rapporter Share Skrevet August 26, 2008 På min Mini, har vi deaktivert den automatiske låsingen av dørene. Er jo ikke noe poeng i Norge at dørene låser seg automatisk, så vi fjerna det. Blir jo bare ekstra slitasje på låsene når de låser seg hele tiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mads sl Skrevet August 27, 2008 Rapporter Share Skrevet August 27, 2008 Jeg demonterte hele skiten i går, trangt og ekkelt å komme til. Og som jeg fryktet så må hele kassen byttes, der er to servoer ene åpner og andre lukker, den som åpner er blitt førtidspensjonert med meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg