El_diablo Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 Driver å leter etter den melodien som de spiller når politiet stormer huset til den asiatiske familen, den litt heavy gfreien... Vet ikke hva den heter, noen som kan hjelpe meg? Snakker nå om film 1... Var også med i Topstylin filmen som var på TV...-Skylinen som kjørte "litt fort". Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 Originally posted by Italiano power Driver å leter etter den melodien som de spiller når politiet stormer huset til den asiatiske familen, den litt heavy gfreien... Vet ikke hva den heter, noen som kan hjelpe meg? Snakker nå om film 1... Var også med i Topstylin filmen som var på TV...-Skylinen som kjørte "litt fort". Dope - Debonaire Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet November 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 Thankz... :) Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 har du titlene på resten av sangene også ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 Originally posted by TBI Dope - Debonaire heter 'Dope felons and revoloutionaries' Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 Originally posted by pahf har du titlene på resten av sangene også ? The Fast and the Furious Soundtrack: 1. Good Life [Remix] [Remix] - Caddillac Tah 2. Pov City Anthem - Caddillac Tah 3. When a Man Does Wrong - Ashanti 4. Race Against Time, Pt. 2 - Ja Rule 5. Furious - Ja Rule 6. Take My Time Tonight 7. Suicide 8. Prayer - Black Child 9. Tudunn Tudunn Tudunn (Make U Jump) - Funkmaster Flex 10. Hustlin' - Fat Joe 11. Freestyle 12. Rollin' (Urban Assault Vehicle) - Limp Bizkit 13. Life Ain't a Game - Ja Rule 14. Cali Diseaz - Shade Sheist 15. Didn't I 16. Put It on Me [Remix] [Remix] - Ja Rule 17. Justify My Love - Ashanti Fra Amazon.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 Hva heter sangen som blir spilt på GIS4 trailern/teasern? Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passat Turbo Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 Originally posted by Cozzie Hva heter sangen som blir spilt på GIS4 trailern/teasern? Gemini Five - Babylon Rockets Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 Originally posted by TBI The Fast and the Furious Soundtrack: 1. Good Life [Remix] [Remix] - Caddillac Tah 2. Pov City Anthem - Caddillac Tah 3. When a Man Does Wrong - Ashanti 4. Race Against Time, Pt. 2 - Ja Rule 5. Furious - Ja Rule 6. Take My Time Tonight 7. Suicide 8. Prayer - Black Child 9. Tudunn Tudunn Tudunn (Make U Jump) - Funkmaster Flex 10. Hustlin' - Fat Joe 11. Freestyle 12. Rollin' (Urban Assault Vehicle) - Limp Bizkit 13. Life Ain't a Game - Ja Rule 14. Cali Diseaz - Shade Sheist 15. Didn't I 16. Put It on Me [Remix] [Remix] - Ja Rule 17. Justify My Love - Ashanti Fra Amazon.com Beste sangen på Fast and the Furious var ikke med på soundtracket :mad: Live - Deep enough !!!!!!!!!!:) Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svein Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 Fant heller ikke saliva - superstar:( Siter I am really not an violent man, but I think I have to kill someone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 Er det noen som tilfeldigvis har "Shawna - Say Aah" liggende å slenge på pc'n sin? Det er den sangen som spilles i det de drar til det første streetrace'et FØR Brian møter alle folka. Noen som vet hvilken jeg mener? Finner den ikke noe sted :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 Originally posted by Walter_Melon Er det noen som tilfeldigvis har "Shawna - Say Aah" liggende å slenge på pc'n sin? Det er den sangen som spilles i det de drar til det første streetrace'et FØR Brian møter alle folka. JEG HAR JEG HAR!!:fingers: blah :ass :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 Originally posted by Jostein JEG HAR JEG HAR!!:fingers: blah :ass :D Hvordan i alle dager har du fått tak i den? :eek: Jeg har lett etter den siden filmen kom ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 Originally posted by Walter_Melon Hvordan i alle dager har du fått tak i den? :eek: Jeg har lett etter den siden filmen kom ut! vet ikke men tipper kazaa...Er stort sett det jeg bruker... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 Originally posted by moldestuket Beste sangen på Fast and the Furious var ikke med på soundtracket :mad: Live - Deep enough !!!!!!!!!!:) Enig! :cool: Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg