Gå til innhold

mitt lille prosjekt i integran

Ranger emnet


porsche helge

Anbefalte innlegg

Hei, da er det på tide og legge ut en tråd om mitt lille stereo prosjekt i integran.

har kåmt godt i gang allerede og satser på og få det ferdig i helga.

 

kjører 2X sony xplod 12" i heimelaga glassfiberkasse, har fortia en ADS p700.1 forsterker til subbane og en liten sony forsterker til ADS høgtalarane i "bakskjermane" legger ut bilder ved ei seinere anledning..

 

har eit lite spørsmål, er det noen som vet kor eg får kjøpt erstatnings batteri som basser i honda? den lille typen, fant det på ei side for lenge sia men husker ikkje kor det va, må ha eit nytt litt kraftigere batteri, lei ta å sjå ut som et rullande discotek når eg kjem utover vegne;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SL371111.jpg

biln det er snakk om,

 

SL371110.jpg

 

SL370347.jpg

starta me og ribbe litt.

 

SL370386.jpg

asfalt i dørken.

 

SL370388.jpg

vibroplast i bakskjerma og bakluke.

 

SL370390.jpg

 

i309521696_78519_5.jpg

starta me bonn og bakvegg i kassa,

 

i309655230_30708_5.jpg

bygd opp litt, klart te å kle me fleece.

 

i309655213_62825_5.jpg

fleece på plass.

 

i309655218_71751_5.jpg

dynka me polyester

 

SL370318.jpg

har ikkje bilder frå når eg la glassfiber men her er det då ferdig pussa.

 

SL370328.jpg ferdig lakka.

 

SL370341.jpg

 

subbane i og midlertidi lagt opp med en liten sony forsterker som fungerte veldig bra.. meir bilde kjem en anna dag( he bygd en del meir no)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kunne kanskje pussa litt til siden du skulle lakke den eller? :P

 

mitt råd er alltid; har man ikke tid til å pusse skikkelig, så trekker man kassa me stoff ;)

 

kasså er bra pussa den, det so va var at d va volsomt ka et ver ute når ej lakka kassa, blåste so fy... å når eg var ferdig og lakke kjem d en idiot inni garasjå å let opp portn so det bles pussestøv utover heile greiå:anger:

 

men nokon som veit om sånne batteri?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår