sindre2104 Skrevet August 18, 2008 Rapporter Share Skrevet August 18, 2008 Trenger litt tips til innkjøp av effektanlegg til en Golf 3 GL, 93 modell, 1,8 90 hk Tenkte å ha et sett doble potter bak. Hva bør jeg velge? Har sett litt på Supersprint, Remus og Simons.. Btw. noen som har erfaring av Jom effektpotter? Takker for svar Siter (X) Audi A4 Avant, 2002 (x) VW Golf 3, 1.8 GL, 1993 (evig pengesluk-spiral) (x) VW 1302 1600 cc, roadster 1972, (grombil)! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Faudo Skrevet August 22, 2008 Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 jeg syntes Supersprint har masse kult, men jeg måtte modifisere litt iogmed jeg hadde til en corrado og ikke golf 3. ellers Helt topp høres ikke ut som om det kommer en bil med 1000hk+++ som det gjør med disse Japse pottene.. Lyden skal stå i stil til motor ikke noe overdrivelse mener jeg :P nei velg et effektanlegg som ikke bråker og ikke noe 3,5" hele veien. just my 2 cents Siter BMW E46 2003 VW Golf MK 3 Cab. Solg Volvo S40 - Solgt Prosjekt VW Golf Mk1 1,5 C Prosjekt tråd fra VW Golf Mk1 Owners Club. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hantler Skrevet August 22, 2008 Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 helt enig Faudo. jeg mener det ikke er vits med effektanlegg hele veien. får det ikke godkjent og bilen blir ikke noe særlig sprekere. kjøp heller bare bakpotta. da kommer den gjennom eu, og lager god nok lyd. jeg har bakpotte og green filter. god lyd! Siter Buckle up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HrpZ88 Skrevet August 23, 2008 Rapporter Share Skrevet August 23, 2008 simos er veldig greit, akkuratt passe " sportslig " lyd.. bråker ikke for mye.. dem er innenfor lovlig DB Siter 98 Audi A3 94 VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holzmann Skrevet August 23, 2008 Rapporter Share Skrevet August 23, 2008 Jeg hadde Supersprint med dobbelt utblås på Polo'en jeg hadde som førstebil, lyden var ganske ok:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg