cosworth87 Skrevet August 17, 2008 Rapporter Share Skrevet August 17, 2008 Sitti en del på nett å blitt litt forelsket i den nye fabiaen. skikkelig søt kul liten bil. å man behøver knapt bevege seg utenfor originalt for å få den feet:D Man kan jo begynne med 1.9tdi. sport. i candy white. slenge på nødvendig utstyr som. climatronic. cruise controll. beskyttelsesplate undermotor. 16" atria felger å ha til vinterdekkene. osv. ca 235k er vi oppe i da. ikke gale det for en NY bil med nok av motor. ån faktisk et snev av kjøreglede. Roomster scoout felgene 17" er faktisk utrolig kule, å kler fabia 2 Denne har også den originale styling difuseren bak. Denne kommer også med en frondtspoiler baklukevinge eksosstuss av understell har jeg ikke sjekket ut noe nermere, men at den må NED er sikkert... tror jeg skla ta en liten runde i etka i morgen for å finne ut om Fabia 1 dempere å fjærer passe.. å for å lage litt egen loock på fabiaen. den originale greenline dekoren med blomsten. hehe kanksje flytte teksten litt fremover.... dette tror jeg er borti det kulere man kan fikse FLUNKA nytt til under totalt 250k. å klarer man seg med mindre motor synker prisen en del Siter 2012 octavia 2.0 tsi RS x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet August 21, 2008 Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 ....men når kommer RS`n? Blir det en diesel denne gang og eller faller Skoda for fristelsen at bruke 1,4`n som sitter i Golf GT!? /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet August 22, 2008 Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 cosworth87: hvorfor ikke benytte seg av tillegsopsjonen på 4000kr og bytte inn org 16" med OZ Supertourismo WRC? :p Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet August 22, 2008 Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 S 2000 Mikke Jernberg RC div1 Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cosworth87 Skrevet September 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 Ang OZ greiene... så syntes jeg også det er DRIITKULT. men syntes det var DRIIITKULT med Roomster felegen også. men mulig jeg har endret favoritfarge fra hvit til sort ell blå nå:P Siter 2012 octavia 2.0 tsi RS x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Oktober 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2008 Ohh la-la. Hvis dette stemmer så blir det en Fabia Scout som bil nummer 2 :D ((M)) Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg