CH3NO2 Skrevet August 17, 2008 Rapporter Share Skrevet August 17, 2008 Jeg har et problem med TDU. Under saving, nærmere bestemt når jeg skal ut å kjøre, så klikker den. Bare stopper helt opp. Noen som har samme problem? Eller råd om hvordan jeg skal få det til å funke? Siter Skademeldinger: -Jeg fullførte svingen etter at veien hadde rettet seg ut -Jeg sjønte at ulykken kunne unngås, og svingte til høyre for å forhindre dette -Hva som skjedde videre er vanskelig å si, da elgen lå over frontruta og sperret utsikten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holzmann Skrevet August 17, 2008 Rapporter Share Skrevet August 17, 2008 Har hatt det samme problemet selv.. men det var idet jeg startet bilen etter å ha gått ut av huset.. men så forsvant det bare.. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CH3NO2 Skrevet August 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2008 hmm... Hos meg fryser bildet i det øyeblikket den saver. Så må jeg ta Ctrl-Alt-Delete... Før kunne det hende at jeg var heldig, men nå er den helt vrang... Siter Skademeldinger: -Jeg fullførte svingen etter at veien hadde rettet seg ut -Jeg sjønte at ulykken kunne unngås, og svingte til høyre for å forhindre dette -Hva som skjedde videre er vanskelig å si, da elgen lå over frontruta og sperret utsikten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holzmann Skrevet August 17, 2008 Rapporter Share Skrevet August 17, 2008 dette var på Xbox 360 da.. hjelper lite.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CH3NO2 Skrevet August 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2008 Å... Nei jeg har PC... Siter Skademeldinger: -Jeg fullførte svingen etter at veien hadde rettet seg ut -Jeg sjønte at ulykken kunne unngås, og svingte til høyre for å forhindre dette -Hva som skjedde videre er vanskelig å si, da elgen lå over frontruta og sperret utsikten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg