TiM Skrevet August 17, 2008 Rapporter Share Skrevet August 17, 2008 Som topic sier.. Har lagt videre planer for bilen fremover og lurer på hvordan det vil se ut til slutt.. Jeg suger i photoshop så jeg får det ikke til.. Planen: Sote rutene (ikke frontruten) Sote frontlykter og grøftelys Lakke felgene svarte Lakke kanalene i bilens farge (speil+ringene og rammen i grillen er nå matt svart) Bildet er kanskje litt dumt ettersom det er blits inni bilen.. Men om noen har lyst å prøve seg hadde det vært konge! :D Skal ikke skamsotes, tenkte ca 40%.. Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet August 21, 2008 Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 sånn som dette? Siter BMW E36 318I Bimmers.no <--> Hemorini <--> Schmiedmann <--> Gs bildeler <--> Koed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plogenA4 Skrevet August 22, 2008 Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 Vanskelig å sote når vinduet er sveivet ned ;p Også vanskelig å få farget kanalene når det er helt mørkt der nede. Men bilen kommer til å se utrolig sinna ut om du får gjort alt som du har notert deg der oppe! Kan være behjelpelig om du gir meg et bedre bilde :) Siter 1996 Audi A4 1.8T Sedan 1995 Audi A4 1.6 Sedan- solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet August 23, 2008 Rapporter Share Skrevet August 23, 2008 det er jo 4 andre vunduer som du kan ta, kanalen senker du jo berre lyset på så passer den perfekt til bilens farge Siter BMW E36 318I Bimmers.no <--> Hemorini <--> Schmiedmann <--> Gs bildeler <--> Koed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet August 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 vææ ble konge! tusen takk.. ska få tak i et bilde fra en litt enklere vinkel med alt av ruter oppe.. men den ble sinna :D endit: burde kanskje ta å sote blinkerne snart også! Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg