Blåpupp Skrevet August 15, 2008 Rapporter Share Skrevet August 15, 2008 Har bestemt meg for å kjøpe en 320i 97 mod, men jeg må fikse noe nå jeg får den. Nr.1: Jeg må heve bilen litt framme pga veistandaren her i nord. Så da må jeg kjøpe meg nye fjæringer. Jeg vil ha forslag:) Nr.2: Vinduet på førersiden har et ødelagt klips.så vinduet henger ikke fast i det som løfter vinduet. Hvor kan jeg få ta i det? På forhånd takk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daskekost Skrevet August 16, 2008 Rapporter Share Skrevet August 16, 2008 gsbildeler.no <-- har det meste til bmw Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mysild Skrevet August 17, 2008 Rapporter Share Skrevet August 17, 2008 eller hos bmw... ang senking... jeg har 70/40, og jeg har ingen problemer :-P Siter ///Mysilds e36 M-tech coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daskekost Skrevet August 20, 2008 Rapporter Share Skrevet August 20, 2008 men så bor ikke du nordpå heller så... Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mysild Skrevet August 20, 2008 Rapporter Share Skrevet August 20, 2008 da er vel 40/20 fint ;-) Siter ///Mysilds e36 M-tech coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wallah Skrevet August 20, 2008 Rapporter Share Skrevet August 20, 2008 Spørs jo alt etter hvor store felger og hvordan front som står på, men 50/30 skal ikke være noe problem her oppe. :) Siter - Tråden om min BMW E46 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg