dodge335 Skrevet August 13, 2008 Rapporter Share Skrevet August 13, 2008 Hei. litt vanskelig å forklare men eg prøver: Eg kjøpte meg ein 1998 C230 kompressor for tre veker sida. og i dag da eg skulle ut ein tur så kom eg ca. 1 km avgåre og rundt ein krapp sving, ville ikkje bilen gå meir. Den hadde ikkje krefter igjen og ville ikkje gå i det heile tatt. når me fekk dytta den ut på ein parkeringsplass begynte den å gå på tomgang som den skulle. etter ei stund vil bilen gå på lite turtal og lite pådrag. men med ein gang ein prøver å gi gass har den ikkje noko krefter... berre putrer og dauer ut. viss eg venter litt på tomgang, så klarer den ca 4000rpm på full gass. men neste gang klarere den berre ca. 3500rpm, og går gradevis nedover. Det høres nesten ut som den ikkje tenner på alle sylindre. når eg drar ut av pluggen til luftmasse måleren dauer bilen, og når eg drar ut av gass spjeldet går den veldig ujevnt. det er ingen lamper i dasjbordet som seier at den ikkje er frisk, holder temperaturen og alt ser bra ut. det virker nesten som den ikkje får tilstreklig bensintrykk. det som er rart er at det skjedde momentant. er det nokon tips? skal innom verksted å få diagnose på den i morgo. Siter 1998 Mercedes C230 Kompresssor 1985 Audi Coupe Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dodge335 Skrevet August 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2008 fant ut av det ;) var ein god blanding av tett bensinfilter og pluggen til luft masse måleren :) begge to var easy fix og alt i alt kom det på 295,- kroner :) Siter 1998 Mercedes C230 Kompresssor 1985 Audi Coupe Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg