Øvrekleiv'n Skrevet August 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2008 Nokon som veit kor eg får tak i slike speglar som på denne bilen? Er det evt nokon som har slike? Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet August 20, 2008 Rapporter Share Skrevet August 20, 2008 Nokon som veit kor eg får tak i slike speglar som på denne bilen? Er det evt nokon som har slike? eg har disse speglana på bilen min,om eg bytte dei ut e dei til salgs. Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øvrekleiv'n Skrevet August 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2008 eg har disse speglana på bilen min,om eg bytte dei ut e dei til salgs. Sjå det. Eg har endå ikkje kaupt meg bil, men har ein på hånd. Og den har dei store fæle plast speglane. Hva skal du ha for de i så fall? Vist du skal bytte da... Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet August 20, 2008 Rapporter Share Skrevet August 20, 2008 Sjå det. Eg har endå ikkje kaupt meg bil' date=' men har ein på hånd. Og den har dei store fæle plast speglane.Hva skal du ha for de i så fall? Vist du skal bytte da...[/quote'] hehe ja dei orginale plast speglane ekje so veldifine synst eg..neh veit ikkje heilt endå.. men eg kan heller gi lyd om det blir å bytte dei ut... er du ute etter noke anna av interiør så har eg litt deler liggandes for salg Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øvrekleiv'n Skrevet August 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2008 hehe ja dei orginale plast speglane ekje so veldifine synst eg..neh veit ikkje heilt endå.. men eg kan heller gi lyd om det blir å bytte dei ut... er du ute etter noke anna av interiør så har eg litt deler liggandes for salg Takk for det. Må nok vente å sjå om det blir den bilen håpar det. Den skal vist vere tålig strøken, men litt endringar bli det nok:) Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet August 21, 2008 Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 Takk for det. Må nok vente å sjå om det blir den bilen håpar det. Den skal vist vere tålig strøken' date=' men litt endringar bli det nok:)[/quote'] okå;) Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øvrekleiv'n Skrevet August 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 Er det nokon som veit hvordan eg får ut litt meir gamp av ein 1,2 liter på ein enkel og grei måte? Lette svinghjul, grenrør, innsug, topp osv? Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øvrekleiv'n Skrevet September 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 Lurte på om det er 4*100 boltsirkel på Kadett C? Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tropax Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 jebbs det er det..og samme nav(senterhull) som andre nyere 4x100 opel men forskelig inpress men noen felger frå de går akkurat an å bruke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øvrekleiv'n Skrevet September 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 Ok. Og hvilke innpress kan eg bruke? Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tropax Skrevet September 10, 2008 Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 eg har blit fortalt på 7x15 så bure det være 25 (best 20) eg har 35 (eller 38) og går akkurat men tar i vist bilen er jekket opp og de står lit langt inne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øvrekleiv'n Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Eg må vist spørre om ein ting til: Til eksos på ein 1,2l kan ein gå op litt på dimensjonen for å få litt meir futt i motoren (og for å få det til å sjå litt grommare ut)? I såfall hvor stort? 2", 2,5"? Tenkte på å bøyge og kappe rør sjølv. Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tropax Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 2 er mer en nokk 2.5 vist du har 2.0 -2.4 ellers holder 2" mer en nokk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øvrekleiv'n Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 2 er mer en nokk 2.5 vist du har 2.0 -2.4 ellers holder 2" mer en nokk Ok, takk! Mange lydemperar kan eg ha då (eller så få)? Blir det noko merkbar effekt da? Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet Oktober 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 kunne prøvd å fjerna den midterste lyd demparen..men om du skal legge opp heile driten nytt so får du vell prøve deg frem med en lyd demper ellenoke:P vist det blir dårli kan du prøve 2 ellenoke Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg