AudiDefender Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 orgasmisk fin!! yummy Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 lager lorinser optik til audi? mvh Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiDefender Skrevet November 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Originally posted by kas lager lorinser optik til audi? mvh hm.. trodde de bare laget optik til Mercedes jeg.. men logoen kan ligne litt ja.. Lorinser homepage Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 ahh,den var direkte deilig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Originally posted by AudiDefender hm.. trodde de bare laget optik til Mercedes jeg.. men logoen kan ligne litt ja.. Lorinser er kun for Mercedes ja, men jeg mistenker at et annet merke (f.eks ABT, som har produkter for Audi) er eid av samme selskap som Lorinser. F.eks har Brabus (produkter for Mercedes og Smart) samme moderselskap som Startech (gjør ting til Chrysler). Eller han har satt på emblemet bare for å forvirre ;) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Det var en clean og rå A4! Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 åå den var strøken, jeg synes faktisk Audi A4 (8E) er noen av de flotteste bilene og spesielt de med oettinger styling http://www.oettinger.de [EDIT] Likner ikke det på stylinga på den øversta da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 Heftigt! Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 Originally posted by Per Olav Optikk handler om lys, og jeg lurer på om noen forvirrer dette med lykter/utseende på biler ??? Ja, tyskere snakker av og til om styling som "optik" F.eks "A4 mit RS4 optik" kan bety A4 med RS4 styling Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 Det er noe alle sier også:) Slik vårt språk er..hehe Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 går vel en sånn i norge/oslo allerede...mener det har vært posta på forumet her før. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg