Gå til innhold

Hjemmeside

Ranger emnet


Mikael1977

Anbefalte innlegg

Jeg synes det burde vært et møte hvis dette skal være en klubb. Skal det bare være et forum, kunne vi jo bare døpt om seatforum.no.

 

Det høres ut som om jeg bare snakker dritt om initiativet, det er ikke det jeg gjør. Det er bra med initiativ.

 

Jeg bare synes det er uvant at noe norsk skal ha et nu-domene. seatclubnorway/skodaclubnorway.com og no er ledig. Det ser også ut som nevnte er ledig i nu-versjon, så kanskje det ikke er for seint?

 

Jeg mener videre at skal en klubb gjøres skikkelig, må den registreres inn som:

94.991 Aktiviteter i andre interesseorganisasjoner ikke nevnt annet sted.

770 Private konsumentorienterte organisasjoner uten profittformål.

 

Da er det jo også ikke noe problem å få no-domener og leie baner osv.

 

En interesseorganisasjon krever dessverre litt organisering/jobbing/kapital og siden det er så få av oss som kjører nevnte merker, er det mulig det ikke lar seg gjennomføre på den måten og at det kun kan funke som et onlineforum.

 

Dette er det jeg mener vi skulle tatt opp på et møte. Gjerne sammen med Škoda Klubb Norge, for å se om de kunne tenkte seg å dele forum med SEAT-folket.

Vidar - kverulerende eldre drittunge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 6 months later...
innen treff bør du ha ett godt svar ang sida mikael......

du har brent veldig for dette og ballen er jo i din bane der.

Jeg har nesten gitt opp.

Med to små som krever mye oppmerksomhet i tillegg til at ungjævla ikke klarer av å sove om natta så har jeg ikke noe energi til overs. Men det kanskje endrer seg om ikke så lenge når det går mot lysere tider og jeg får tilbake inspirasjonen ;)

Octavia vRS

 

http://www.rsklubben.se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår