DidrikHA Skrevet August 10, 2008 Rapporter Share Skrevet August 10, 2008 Noen som vet om hvor det selges kompressor eller turbokit til golf 4 v5 2.3 liter ??????? legg gjerne til linker. Takker for alle svar,, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet August 21, 2008 Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 Ikke si det jeg tror a! Det hakke klikka for han? Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet August 22, 2008 Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 Ikke si det jeg tror a! Det hakke klikka for han? Blæærum! Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DidrikHA Skrevet August 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 Hehe han har klikka as, skiipt at tmtuning ikke har det as, hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet August 23, 2008 Rapporter Share Skrevet August 23, 2008 Blæærum! :repost: ;D Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet August 27, 2008 Rapporter Share Skrevet August 27, 2008 Blæærum! wrrrrd! =P Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg