Spanjis Skrevet August 10, 2008 Rapporter Share Skrevet August 10, 2008 Hei Hva koster (ca.) en ny vindusvisker motor til en passat 1.8 Highline 98-modell? Er det vanskelig å skifte? Ringte et par verksteder, billigste skulle ha 3300,-. Takk. Siter Passat 1.8 Highline 98-modell Sierra 2.0L / BAC 86-modell - Spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spanjis Skrevet August 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2008 litt over 2000,- fant jeg det på nettet for, så 1300,- for montering får jeg heller bare bla opp med. Bil trenger jeg uansett, og med dette været må jeg ha fungerende vindusviskere :) Siter Passat 1.8 Highline 98-modell Sierra 2.0L / BAC 86-modell - Spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet August 11, 2008 Rapporter Share Skrevet August 11, 2008 sjekk vrakplasser rundt deg? de skal ikke ha så mye.. bytte gjør du selv :) Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spanjis Skrevet August 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2008 Ringte vrakplassene, men de hadde faktisk ikke :s Trenger bilen i morgen, i dette været må jeg ha vindusvisker. Jeg lar verkstedet gjøre alt, de skulle ha bilen klar til i morgen. Siter Passat 1.8 Highline 98-modell Sierra 2.0L / BAC 86-modell - Spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg