Teciero Skrevet August 10, 2008 Rapporter Share Skrevet August 10, 2008 Ble tatt igår i 95km/t i 60 sonen. Skjedde etter at jeg akset på på en absolutt oversiktelig strekning, også bremset ned til fartsgrensene igjen. Jeg innrømte det på stedet, og godtok forelegget, og skulle bli belønnet sa de, for det var en som hadde 115km/t, og stakk av fra purken, så jeg sa hvem det var. Hvor langt førerkortbeslag kan jeg vente meg på dette? og bot? Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet August 10, 2008 Rapporter Share Skrevet August 10, 2008 Ble tatt igår i 95km/t i 60 sonen.Skjedde etter at jeg akset på på en absolutt oversiktelig strekning, også bremset ned til fartsgrensene igjen. Jeg innrømte det på stedet, og godtok forelegget, og skulle bli belønnet sa de, for det var en som hadde 115km/t, og stakk av fra purken, så jeg sa hvem det var. Hvor langt førerkortbeslag kan jeg vente meg på dette? og bot? Nå kan (heldigvis) ikke en hvilken som helst politimann love strafferabatt fordi du har fortalt om en annen som har kjørt for fort, så det der tror jeg at du skal ta med noen store klyper salt. Forvent 6 mnd uten lappen og ca 10000 i forelegg. Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rosahellikopter Skrevet August 10, 2008 Rapporter Share Skrevet August 10, 2008 http://www.domstol.no/DAtemplates/Article____13875.aspx?epslanguage=NO Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet August 10, 2008 Rapporter Share Skrevet August 10, 2008 http://www.domstol.no/DAtemplates/Article____13875.aspx?epslanguage=NO Bra link. Det hadde vel ikke så mye med trådstarters spørsmål å gjøre, men innholdet kan likevel være interessant for mange. Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet August 10, 2008 Rapporter Share Skrevet August 10, 2008 Ble tatt igår i 95km/t i 60 sonen.Skjedde etter at jeg akset på på en absolutt oversiktelig strekning, også bremset ned til fartsgrensene igjen. Jeg innrømte det på stedet, og godtok forelegget, og skulle bli belønnet sa de, for det var en som hadde 115km/t, og stakk av fra purken, så jeg sa hvem det var. Hvor langt førerkortbeslag kan jeg vente meg på dette? og bot? håper ikke det var vennen din du tysta på! Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet August 11, 2008 Rapporter Share Skrevet August 11, 2008 håper ikke det var vennen din du tysta på! Hvilken rolle spiller det for deg? Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet August 11, 2008 Rapporter Share Skrevet August 11, 2008 Hvilken rolle spiller det for deg? fordi jeg kjenner han? juristen: du tror du kan alt?? Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teciero Skrevet August 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2008 Jeg tystet på eieren av bilen, for det presset de ut av meg, men som jeg sa til dem, så hadde jeg ikke peiling på hvem som kjørte, for eieren møtte jeg i syden dagen før, og han er fortsatt der. Så han ble også presset til å oppgi hvem det var som lånte bilen. For han kjørte jo bak meg, så jeg så jo godt hvilken bil som var bak meg, og det visste de og at jeg visste. Og hadde jeg da noe valg da og IKKE si hvilken bil som var bak meg...? Tror ikke det... Er ikke jeg som bestemte at han skulle kjøre så fort, det valgte han ganske så godt selv, og er jo ikke skikkeli smart å prøve å kjøre fra dem, når de hadde måling på deg, visste bilen og alt, og var på vei for å lete. Både jeg og han andre som ble tatt samtidig, ble jo presset til å oppgi hvem han 3 som stakk av var. Bilen altså. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet August 11, 2008 Rapporter Share Skrevet August 11, 2008 Jeg tystet på eieren av bilen, for det presset de ut av meg, men som jeg sa til dem, så hadde jeg ikke peiling på hvem som kjørte, for eieren møtte jeg i syden dagen før, og han er fortsatt der. Så han ble også presset til å oppgi hvem det var som lånte bilen. For han kjørte jo bak meg, så jeg så jo godt hvilken bil som var bak meg, og det visste de og at jeg visste. Og hadde jeg da noe valg da og IKKE si hvilken bil som var bak meg...? Tror ikke det... Er ikke jeg som bestemte at han skulle kjøre så fort, det valgte han ganske så godt selv, og er jo ikke skikkeli smart å prøve å kjøre fra dem, når de hadde måling på deg, visste bilen og alt, og var på vei for å lete. Både jeg og han andre som ble tatt samtidig, ble jo presset til å oppgi hvem han 3 som stakk av var. Bilen altså. hehe:D vis du ikke hadde sakt det, hva skulle de gjort? Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teciero Skrevet August 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2008 Hvorfor spiller det så stor rolle? Noen ganger lønner det seg å ikke spille komplett idiot ovenfor purken også... Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg