Bilstad Skrevet August 9, 2008 Rapporter Share Skrevet August 9, 2008 Heisann skal ha av bensintanken på min 85 sierra, p.g.a den leker en del steder. Har skrudd av alle festene og tanken er løs men hvordan tar jeg av plastrøret som kommer fra Påfyllingshullet til tanken? Gidder ikke rive og herje før jeg skjønner hvordan opplegget funker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k3nn37 Skrevet August 9, 2008 Rapporter Share Skrevet August 9, 2008 hvis jeg ikke husker helt feil så sitter det en skrue oppe der du fyller.. Siter *1986 3dørs is (solgt) *1992 5dørs dohc - langtidsprosjekt prosjekttråd *1991 4dørs dohc - Weekend Warrior.. prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet August 9, 2008 Rapporter Share Skrevet August 9, 2008 Mener røret sitter tredd nedi ei gummiforing i tanken så det er bare å røske den ut... Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet August 9, 2008 Rapporter Share Skrevet August 9, 2008 Er som JvhCossie skriver, gummiforing nedi tanken Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg