Oppstøt Skrevet August 9, 2008 Rapporter Share Skrevet August 9, 2008 Hei jeg vurdere å selge min audi a4 for å kjøpe meg en golfIII. det jeg da lurer på er om man kan sette turbo i 1.8 motorene? eller må jeg ha en annen motor for å få til det? Takker for svar:D Siter Audi A4 1,6 sedan farts børssa mi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oppstøt Skrevet August 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2008 Lurte åsså på om jeg kjøper 1,9td om jeg kan sette på pop off ventil? hva er i grunn best hvis jeg vil ha turbo i min bil? Siter Audi A4 1,6 sedan farts børssa mi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet August 9, 2008 Rapporter Share Skrevet August 9, 2008 Vil du ha turbo på din bil og skal ha en golf så går du for en VR6. Eller en TDI om du skal ha diesel men "popoff" på diesel er bare tull og tøys så spar deg og andre rundt deg for det... Vr6 får du ferdige turbo kit til om jeg ikke husker helt feil=) Tdi har du vel 2 versjoner av og det er en på 90hk og en på 110hk men begge to er lette og trimme med chipping og dyser evt turbobytte og større IC, åpent filter +++ Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg