Gå til innhold

*gisp* Gran Turismo 4 bilder!

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Jepp, gravde nylig frem en mappe her full av bilder som jeg og

en kamerat ("Deadsent" her på forumet) tok for noen år siden. I spillet hadde man nemlig muligheten til å lagre bildene rett på enminnepenn, noe som resulterte i mange bilder i flott kvalitet og grafikk. Jeg syntes faktisk ikke grafikken har tapt seg stort, selv om spillet er 3-4 år gammelt.

 

 

Uansett, her er noen av dem! Tar også evt requests hvis dere ønsker en bilde av en spesiell bil og legger dem ut! Enjoy!:)Kan også legge ut mer om det er ønskelig.

 

gt13if.jpg

 

gt65bk.jpg

 

gt130xa.jpg

 

gt267tt.jpg

 

gt362qz.jpg

 

gt353af.jpg

 

gt448nt.jpg

 

gt4224sl.jpg

 

Baklengs sladd med Yaris (og aluvinge :puke:)

 

gt41146de.jpg

 

 

 

gt41011zl.jpg

 

(Stakkars GT40 dersom det hadde

vært i virkeligheten...)

 

gt122dr.jpg

 

img000075kz.jpg

 

img0000105qx.jpg

 

img000083gi.jpg

 

img000069hm.jpg

 

img000013ec.jpg

 

img00008jg.jpg

'92 Mitsubishi Eclipse GS

Historie, prosjekt -og bildetråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jepp, gravde nylig frem en mappe her full av bilder som jeg og

en kamerat ("Deadsent" her på forumet) tok for noen år siden. I spillet hadde man nemlig muligheten til å lagre bildene rett på enminnepenn, noe som resulterte i mange bilder i flott kvalitet og grafikk. Jeg syntes faktisk ikke grafikken har tapt seg stort, selv om spillet er 3-4 år gammelt.

 

 

 

gt448nt.jpg

Hahaha..

Rakett drevent kjøleskap dette her eller?.. Fra OBH Nordica?

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

gt448nt.jpg

 

Hahaha..

Rakett drevent kjøleskap dette her eller?.. Fra OBH Nordica?

 

Haha, noe sånt.:D Noe konseptgreier fra 70-tallet, husker ikke navnet på bilen i farta. Tror det finnes eksemplarer av den i dag og, den har rundt 1000 hester om jeg ikke tar helt feil.

 

Sant at grafikken har tapt seg så mye, iallefall ikke på noen av bilene. Det er stor forskjell på Dodge'en og de andre for å si det sånn. nå var vel grafikk førstepri i GT4, i motsetning til andre kjøresims.

 

Hvilken av Dodgene?

'92 Mitsubishi Eclipse GS

Historie, prosjekt -og bildetråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, noe sånt.:D Noe konseptgreier fra 70-tallet, husker ikke navnet på bilen i farta. Tror det finnes eksemplarer av den i dag og, den har rundt 1000 hester om jeg ikke tar helt feil.QUOTE]

 

 

Chappral 2J race car...

 

3 gir, men har fått den opp i 434km/t...

 

Men hvor fikk dere den til å fly som det der????? Ut ifra bakgrunnen å dømme var det Trial Mountain...

Skademeldinger:

-Jeg fullførte svingen etter at veien hadde rettet seg ut

-Jeg sjønte at ulykken kunne unngås, og svingte til høyre for å forhindre dette

-Hva som skjedde videre er vanskelig å si, da elgen lå over frontruta og sperret utsikten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, noe sånt.:D Noe konseptgreier fra 70-tallet, husker ikke navnet på bilen i farta. Tror det finnes eksemplarer av den i dag og, den har rundt 1000 hester om jeg ikke tar helt feil.QUOTE]

 

 

Chappral 2J race car...

 

3 gir, men har fått den opp i 434km/t...

 

Men hvor fikk dere den til å fly som det der?????

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Chaparral_Cars#2J Jepp, den var det. Vel, fikk den til å fly ved hjelp av NOS + den massive bakken på Yosemite-banen, er bare å gi full gass og bruke NOS som et helvete (husk å still NOS-effekten på maks). :)

 

 

Sorry, mente Ram'en, Viperen ser bra ut.

 

Ah, ja. Hjulene ser dessuten alt for små ut. Men du glemte den siste Dodgen, Chargeren. :)

'92 Mitsubishi Eclipse GS

Historie, prosjekt -og bildetråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chargeren har jeg som bakgrunn, hvis det er greit?

 

 

Men Tacomaen fikk dere ikke på rett kjøl igjen... Den spant ut... Men er fett å legge dem så breit!

Skademeldinger:

-Jeg fullførte svingen etter at veien hadde rettet seg ut

-Jeg sjønte at ulykken kunne unngås, og svingte til høyre for å forhindre dette

-Hva som skjedde videre er vanskelig å si, da elgen lå over frontruta og sperret utsikten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chargeren har jeg som bakgrunn, hvis det er greit?

 

 

Men Tacomaen fikk dere ikke på rett kjøl igjen... Den spant ut... Men er fett å legge dem så breit!

 

Jaja, for all del, slå deg løs. Har noen bedre bilder av Chargeren som egner seg som bakgrunnsbilder, da.

 

Hahaha, ja, er fett å drifte med pickuper generelt :D

'92 Mitsubishi Eclipse GS

Historie, prosjekt -og bildetråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår