Gå til innhold

Black`N´Red E46Ci |Automote|

Ranger emnet


E46_Coupè

Anbefalte innlegg

  • Svar 275
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Do it!! :D

 

Har så lyst og vettu! :hellothere:

 

Ny lakk, men i samme stil (krakkelering) så bilen kan kjennes igjen, beholde schmidt hjula, M3 front med GT leppe, M3 speil, kanskje GT vinge og nye baklamper.. Eventuelt nye sideskjørt som passer bedre til den nye looken...

 

Åååh, DET hadde vært tøft! :D

 

MEN, og det er et stort men.. Det er jo ikke gratis akkurat.. Så blir bare med sikledrømmen er jeg redd :(

'99 Bmw 320Ci *Automote*

Link: http://www.bilforumet.no/3-serien/204886-e-46-coup-automote.html

 

- Rolling low isn't just a mod, its a lifestyle -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off.. Nå blir det jo til at jeg må kjøpe bilen når du sier sånn..

Steike den hadde blitt het med den lista du lagde over her!

 

Trenger ikke kjøpe, kan bytte den likt mot en annen bil du har ;) :angelsmili:

'99 Bmw 320Ci *Automote*

Link: http://www.bilforumet.no/3-serien/204886-e-46-coup-automote.html

 

- Rolling low isn't just a mod, its a lifestyle -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe så du har ikke solgt den andre bilen enda da hadde jeg faan meg bare hatt den til du får tid til den koster jo ikke noe og eie ;) hadde vært tøft det du sa viktig att du har krakeleringa så folk kjenner igjen bilen. kan du ikke høre om noen vill sponse. :P

Bmw 318D 2010 4D 

Bmw 520i 2000 Stv. (solgt)

Bmw 320i 4D 96 m-tech (solgt)
Bmw 318ic 03 (Solgt)
Bmw 318 is 95 (solgt
Bmw 518 i 84 (solgt)
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe så du har ikke solgt den andre bilen enda da hadde jeg faan meg bare hatt den til du får tid til den koster jo ikke noe og eie ;) hadde vært tøft det du sa viktig att du har krakeleringa så folk kjenner igjen bilen. kan du ikke høre om noen vill sponse. :P

 

Står hjemme den og ja ;) Neida, betaler vel 400kr i året for brann og tyveri forsikring, så relativt lite utgifter..

 

Ja, synes den bilen fortjener en "facelift" men ikke mer enn at den kan kjennes igjen :)

'99 Bmw 320Ci *Automote*

Link: http://www.bilforumet.no/3-serien/204886-e-46-coup-automote.html

 

- Rolling low isn't just a mod, its a lifestyle -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men kan jo ikke bytte bort min store kjærlighet allerede ;) Har jo nesten akkurat fått den i hus <3

 

HEhe, hadde nok ikke jeg gjort heller gitt! Du får beholden den du har, og få noen ordentlige kant-sko til sommeren ;)

 

Forresten, var oppi Maridalen i Oslo ikveld og testet ut snøføret.. Fant noen P-plasser oppi der lekte oss med en VW Passat Syncro, med sommerdekk :D Var artig! Hehe..

'99 Bmw 320Ci *Automote*

Link: http://www.bilforumet.no/3-serien/204886-e-46-coup-automote.html

 

- Rolling low isn't just a mod, its a lifestyle -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEhe, hadde nok ikke jeg gjort heller gitt! Du får beholden den du har, og få noen ordentlige kant-sko til sommeren ;)

 

Forresten, var oppi Maridalen i Oslo ikveld og testet ut snøføret.. Fant noen P-plasser oppi der lekte oss med en VW Passat Syncro, med sommerdekk :D Var artig! Hehe..

 

Ja, har lyst på noen gromme kantsko.. Det eneste som hindrer meg litt er at jeg viiiiiil helst ikke valse :shake

..det vil si, jeg vil egentlig, men da er den liksom ikke original lenger..

 

Ja, Maridalen er det greit føre nå. Det samme er det i Smestadkrysset og videre oppover mot holmenkollen ;) hehehe.. Lå bak en alpinahvit E90 som vingla med rumpa omtrent hele veien fra Majorstua og opp til avkjørselen oppover mot Holmenkollen. Moro :D

 

Fine lykter! Tror de kommer til å sitte som et skudd på bilen!! :D

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, egentlig en ganske lei problemstilling du har der ja.. Skjønner at du vil ha bilen mest mulig orginal, men også at du vil ha felger.. (Men er jo tøffe de Alpina-felgene dine òg da) ;)

 

Heehe, tøøøft :D

Ligger snøen fortsatt altså litt oppi høyden? Trodde den var borte igjen jeg *løpe og finne sierranøkler* ;)

 

Jada, blir nesten en helt ny bakende nå til våren! :)

'99 Bmw 320Ci *Automote*

Link: http://www.bilforumet.no/3-serien/204886-e-46-coup-automote.html

 

- Rolling low isn't just a mod, its a lifestyle -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, egentlig en ganske lei problemstilling du har der ja.. Skjønner at du vil ha bilen mest mulig orginal, men også at du vil ha felger.. (Men er jo tøffe de Alpina-felgene dine òg da) ;)

 

Heehe, tøøøft :D

Ligger snøen fortsatt altså litt oppi høyden? Trodde den var borte igjen jeg *løpe og finne sierranøkler* ;)

 

Jada, blir nesten en helt ny bakende nå til våren! :)

 

Ja, jeg er veldig i tvil. Ska finne ut hvor bredt det er mulig å ha det uten at valsing er nødvendig, så får vi se da om jeg skrinlegger hele felgprosjektet eller ikke. Men nå skal jeg slutte å snakke om min bil i din tråd!

 

Det er igjen litt flekkvis oppi kollen, men det blir nok borte når som helst gitt.. Tyvärr.

 

Ja, det blir gøy å se hvordan den ser ut til våren igjen!:) Blir en bra sommer tror jeg ;)

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår