Gå til innhold

Black`N´Red E46Ci |Automote|

Ranger emnet


E46_Coupè

Anbefalte innlegg

Ja, jeg er veldig i tvil. Ska finne ut hvor bredt det er mulig å ha det uten at valsing er nødvendig, så får vi se da om jeg skrinlegger hele felgprosjektet eller ikke. Men nå skal jeg slutte å snakke om min bil i din tråd!

 

Det er igjen litt flekkvis oppi kollen, men det blir nok borte når som helst gitt.. Tyvärr.

 

Ja, det blir gøy å se hvordan den ser ut til våren igjen!:) Blir en bra sommer tror jeg ;)

 

Da ville jeg ha ringt Sivert Løvseth på Automote, tlf 91 81 97 24.. Er det noen som har peiling med hva som går på av felger på Bmw, så er det han! Men er en opptatt mann, så hvis han ikke svarer første gang, så må du bare prøve igjen :)

 

Jaja, jeg får heller kjøre av meg litt da jeg skal hjem til helga, der er det hvitt ennå vettu :D

 

Hehe, gjør da ikke noe det, du får legge ut noen bilder også da, så kan jeg gjøre om trådnavnet til Toraks og E46_Coupè's biltråd :thumb

 

Jeg, du og speedy som holder tråden i live her :)

 

Ja, får håpe det blir bra:) Får se om jeg prøver på Schmidt hjula jeg har til E36'en og, men er ikke sikkert innpresset blir helt stemmende da..

 

tøffe baklykter blir sikkert tøffe på bilen din. var på tanken av noe a det samme på min

 

Ja, dem står jo i stil med lakken, men får se hvordan det blir da jeg får dem på :)

Ja, har sett noen lignende til E36 på nettet.

'99 Bmw 320Ci *Automote*

Link: http://www.bilforumet.no/3-serien/204886-e-46-coup-automote.html

 

- Rolling low isn't just a mod, its a lifestyle -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 275
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja feen.. Sivert vet jo detta 100% :) Det hadde jeg ikke tenkt på.

 

Hah! Ikke sant ;) Vi kan heller ta noen bilder av pakkistrallene våre hvor de står sammen en eller annen gang til sommeren, for så å legge ut her. Nytt Vs. Gammelt ;)

 

Schmidt hjula hadde vært morsomt å sett på bilen din ja! De er jo utrolig gromme, så hvis innpresset er sånn nogenlunde så kan jo det bli ganske så tøft også :)

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør han vettu, og han er hjelpsom han :)

 

Hehe, ja det må vi prøve og få til!

 

Ja, hadde vært artig og sett hvordan "krom" felger hadde blitt seende ut :) Synd det "bare" er 18" og 8,5" kant foran og bak, men skal nok hvertfall prøvemonteres, og hvis dem passer og ser bra ut, så blir dem vel på en liten stund ;)

'99 Bmw 320Ci *Automote*

Link: http://www.bilforumet.no/3-serien/204886-e-46-coup-automote.html

 

- Rolling low isn't just a mod, its a lifestyle -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, driv og prøver på det da vettu Ingus! :D

 

Ja, skal bli noe annet enn vingen som står på nå hvertfall, forandring fryder vettu :)

 

Ja det stemmer ;) Syns du kan hore opp sierran ihvertfall halvparten så mye:)

 

Skal du koste på bayern solfilm i vinter ell?

*Volkswagen Caddy 1.9 TDI 2002*

*Volkswagen Vento 2.8 VR6 1992*

*Volvo 240 TIC 1988*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det stemmer ;) Syns du kan hore opp sierran ihvertfall halvparten så mye:)

 

Skal du koste på bayern solfilm i vinter ell?

 

Hehe, ja , skal vel gjøre litt med med den også, var planen..

Kanskje begynne på E36'en òg, hvis jeg jobber meg ihjel iløpet av vinteren for og få nok kronasjer :D

 

Jepp, blir sota ruter til våren, funnet en i Oslo-området som gjør en veldig bra og billig jobb. 5500,- for montering av film på alle rutene (ikke frontruta), med 10 års garanti!

 

Resten jeg har hørt med skal ha alt fra 6200,- og oppover, med 5 år eller mindre i garanti..

'99 Bmw 320Ci *Automote*

Link: http://www.bilforumet.no/3-serien/204886-e-46-coup-automote.html

 

- Rolling low isn't just a mod, its a lifestyle -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja , skal vel gjøre litt med med den også, var planen..

Kanskje begynne på E36'en òg, hvis jeg jobber meg ihjel iløpet av vinteren for og få nok kronasjer :D

 

Jepp, blir sota ruter til våren, funnet en i Oslo-området som gjør en veldig bra og billig jobb. 5500,- for montering av film på alle rutene (ikke frontruta), med 10 års garanti!

 

Resten jeg har hørt med skal ha alt fra 6200,- og oppover, med 5 år eller mindre i garanti..

 

Good good:)

 

Tror jeg blir bra med solfilm altså :)

*Volkswagen Caddy 1.9 TDI 2002*

*Volkswagen Vento 2.8 VR6 1992*

*Volvo 240 TIC 1988*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke jeg som har tatt noen av dem men, takker for det :D

 

Torek; Jaa, den er vel egentlig litt for lav også.. Til våren igjen skal jeg heve den bittelitt tror jeg.. Er snakk om 1-1,5 cm foran og bak..

Så kanskje jeg kommer meg over fartsdumpene i Elverum også ;) Får ikke til det uten og skrape slik den er nå, og merka jeg begynte og bli litt lei det mot slutten.

'99 Bmw 320Ci *Automote*

Link: http://www.bilforumet.no/3-serien/204886-e-46-coup-automote.html

 

- Rolling low isn't just a mod, its a lifestyle -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår