grzzlly Skrevet August 7, 2008 Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 Lurer på å handle en omega men så er toppen gåen på den, lurer på om dette er en vanskelig jobb å skifte? om jeg evt kan gjøre det selv, Hva er det toppen består av? mye som kan gå galt under byttinga ? :) Håper på de svar jeg vil ha ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamann Skrevet August 7, 2008 Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 Hvilken motor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet August 7, 2008 Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 visst du ikke veit hva en topp består av hadde jeg nok ikke prøvd bytte den sjøl tror jeg. Er det en V6 hadde jeg nok ihvertfall ikke gjort det. skal vel MYE til att du hadde fått reg reima riktig igjen. da det er en trå kronglete jobb. Uansett bør du skaffe deg verktøy til å låse kammene med før du skrur av reg reim uansett åssen motor det er. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grzzlly Skrevet August 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2008 Motoren er en 2,0i Gl med 136 hk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaTriX Skrevet August 10, 2008 Rapporter Share Skrevet August 10, 2008 Enkel sak:D Siter Opel Omega B STV. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet August 10, 2008 Rapporter Share Skrevet August 10, 2008 2.0 tror jeg faktisk jeg hadde klart og bytte toppen på. hehe. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg