Cj1337 Skrevet August 7, 2008 Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 Dette er et pågående prosjekt. Har sotte inn en 318 motor, får snart planet topp og kvasskam. Har også kjøpt zenderstyling til den. Så skal jeg sote rutene, senke bilen og etterhvert lakkere :) Har dere noen gode råd til flere ting jeg kan gjøre?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cj1337 Skrevet August 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 er det ingen som kan hjelpe meg ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 Jeg ville kjøpt noen fine felger til den (les bbs rs), og ellers hatt den som den er. Original e21 er herlig. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cj1337 Skrevet August 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 Skal se hva jeg finner!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 Sett den i sjøgrønn metallic? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 9, 2008 Rapporter Share Skrevet August 9, 2008 Første jeg ville gjort, var å fjernet ballongdekk-looken :) FÅ på noen pene klassiske felger, f.eks Alpina eller BBS. Let også etter hvite blinklys. Skal du lakkere den opp ville jeg beholdt org fargen ;) Lykke til! Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet August 14, 2008 Rapporter Share Skrevet August 14, 2008 Herlig! OldSchool:D Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet August 15, 2008 Rapporter Share Skrevet August 15, 2008 Større hjul, senk og hvite blinkere ja.. Thats it Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg