Stian* Skrevet August 6, 2008 Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 Noen som veit hvor man kan koble til turbo tryks måler på a3 1,9Tdi? Siter volvo<33 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian* Skrevet August 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 er snakk om en chippet 130hk motor.. Siter volvo<33 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet August 7, 2008 Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 koble til vacum slangen, bruk et T-stykke, trekk slangen inni bilen. kort fortalt:P Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian* Skrevet August 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2008 okei.. men hvor er denne vacum slangen? Siter volvo<33 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet August 16, 2008 Rapporter Share Skrevet August 16, 2008 på min var det en blå vakumslange, som jeg koblet meg inn på, men vet ikke hvordan det ser ut i en TDI:P Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg