Kroken :-D Skrevet August 13, 2002 Rapporter Share Skrevet August 13, 2002 Vet noen hvor jeg kan få utdannelse innen bil elektronikk???? leter og leter men finner ikke.... :confused: Siter Jeg har ikke bil jeg ! Enda... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet August 13, 2002 Rapporter Share Skrevet August 13, 2002 Heisann! Jeg begynner på Bil-Elektronikk imorra kl.10:00 :) :) Men det er fordi jeg og 3 andre skal gå en slags 'prøve-linje'. Men det finnes en skole som har 'Elektroniske systemer i kjøretøy' og den ligger i Trondheim hvis jeg ikke husker feil. Jeg skal gå på Ås Vidregående Skole, og hvis dette funker bra kommer de til å satses på denne linjen i fremtiden. Men ellers så er det ikke noen steder i norge å få en sånn utdanning. Jeg trur vi får de samme bøkene vi hadde fått hvis vi begynte på 'ESIK' i Trondheim. Jeg kan nok finne ut akkurat hva skolen heter hvis det er interesant. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kroken :-D Skrevet August 13, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2002 veldig gjerne!!! :cocain: :cocain: :cocain: Siter Jeg har ikke bil jeg ! Enda... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg