Ducklink Skrevet August 5, 2008 Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 Hei, satt på blocket og fant en golf limo veteran i sverige. Riktignok ingen bilder men sporet opp et annet. Har ikke hørt med selger men kan vel ikke være mange versjoner? blocket. http://www.blocket.se/vi/16994072.htm?ca=8_s Siter 1991 BMW E36 3C X[-69JaguarXJ6 -79 Volvo244 -88 Volvo240/5 -88 ToyotaCorollaXL -75 Volvo244DL -92 Mazda323 lx -98 SeatCordobaVario -2stk NSR] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet August 5, 2008 Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 vel, det var 2stk på BUGRUN i år. begge røde og eid av samme kar, den ene var tilsalgs og lå ute på blocket for ikke lengesiden med bilder. disse er ikke orginale, men ombygde og sådann også godkjent ombygd. om det er den samme som du linker til, så må det en del jobb til for å få den pen og strøken. samt vindusplassering på midten så latterlig ut. den hvite du har bilde av så faktisk veldig pen ut.. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øvrekleiv'n Skrevet August 27, 2008 Rapporter Share Skrevet August 27, 2008 Hva..? Golf limosine? Det har eg aldri sett før. Var litt tøff da. Blei det levert slike frå VW? Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet August 28, 2008 Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 Hva..? Golf limosine? Det har eg aldri sett før. Var litt tøff da. Blei det levert slike frå VW? disse er ikke orginale' date=' men ombygde og sådann også godkjent ombygd.[/quote'] ...................... Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øvrekleiv'n Skrevet August 28, 2008 Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 ...................... Hehe! Var kanskje litt trøtt i går. Eller så var eg så fascinert av limo-golf at eg ikkje klarte å lese orgentlig. Er det mange slike eller? Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg