Dans2ur Skrevet August 5, 2008 Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 vil det holde med en 9 raders olje kjøler eller 13 rader. er vel ikke store forskjellen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet August 7, 2008 Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 spørs hva du bruker bilen til og om du har termostat. Bør ha riktig arbeidstemp. på oljen. Brukte 15 rader på en SR20DET og fikk aldri temp over 60 grader. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet August 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 vanlig kjøring.råning.blir jo ofte litt hard kjøring da..... enkelte ganger på bane. er bare litt lei av høy oljetemp nå.ligger på 120-128 værtfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet August 7, 2008 Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 Råner du med corrado´n ? :( Corrado´n er en bil av for høy klasse til og brukes til råning Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet August 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 kall det råning. eller som jeg kaller ``å vise fram gullet mitt. kjører ikke at å fram i sentrum lissom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 For å svare på det opprinnelige spørsmålet: I følge tabellen til http://www.sandtler.de (har en gammel papirkatalog hvor denne står) er 13 rader godt egnet for 1,8L-motor (som havner mellom to stoler, ettersom den er større enn 1,6, men mindre enn 2,0). Har selv en 13 rader med termostat i sandwichplata og varmgang ifm. banekjøring/autobahn er ikke noe tema mer. Nå veit ikke jeg hvor du har planer om å montere den, men den lille med 11cm bredde passer fint på høykant ved siden av radiatoren på Einser-Golf i alle fall (og passer da også med høyden på grillen til Corrado). Så spørs det om det er plass akkurat der på disse bilene, da. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg