MortenM Skrevet August 4, 2008 Rapporter Share Skrevet August 4, 2008 hmm etter att toppen er skifta,å da samtidig blei det bytta dyser+dyse rør fra luftmasse målern ... (er en 2E motor fra audi) noen som kan tenke seg hvorfor det ikke kommer bensin til dysene men,er bensin frem til kald start dysa... Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet August 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 ingen som veit........luftmengdemåler,kan det være ett prob saom gjør att d ikke kommer bens fra dyser?? Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet August 6, 2008 Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 Dritt i mengdefordeleren Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet August 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 Dritt i mengdefordeleren hmm ok, da får jeg teste å blåse reint den da ...uff begynner bli lei hehehe Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet August 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 hmmm, sjekka alty igjen i dag, tenning,veiv,kam står riktig......tenning riktig...... bensin trykk frem til massemålern,trykk ut/inn... trykk kald luft dyse..... men ikke trykk i dysene.. hvorfor heheh viss det er trykk alle andre steder.. kan det være dritt i selve dysene???? Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet August 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 når jeg tar av bens rør til luft masse måler,de som går vidre til dyser, håssen skal bens komme ut av de hulla?? skal det sprute ell skal d ikke skje noe???viss dyser ikke er kobla på? Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet August 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 Da har jeg lest, styra+++ kommer ikke bens av dysene når jeg klemmer på den store spjelet på luftmasse/menge måleren, så da er d vell den som er defekt,(trur jeg) noen i bergens område som har noe sånt liggende?? som jeg kan låne de min det tar å sette den på plass for å teste om det er prob? Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet August 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 da har jeg endelig fått bilern til å gå/hehe men,den går syhkt ujevnt,låter som en traktor uff,hva kan gjøre dette da??? Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorpio29 Skrevet August 9, 2008 Rapporter Share Skrevet August 9, 2008 Tenningen som kanskje ikke er 100 % nøyaktig? Siter Suzuki Baleno 1998 1,3L Mitsubishi Lancer 1995 1,8L Toyota Corolla 1994 2,0L Audi 80 1992 2,3L Ford Scorpio V6 1991 2,9L Plymouth Gran Fury 1983 5,2L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet August 9, 2008 Rapporter Share Skrevet August 9, 2008 Har du K-jet? Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet August 9, 2008 Rapporter Share Skrevet August 9, 2008 KE-jetronic tror jeg Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet August 9, 2008 Rapporter Share Skrevet August 9, 2008 Rens, rens, rens og smør luftspjellet som måler hvor mye luft som kommer, den er kilde til UTROLIG mye frustrasjon :) (noe k-jet forøvrig også er.. Men når det funker :D ) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet August 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2008 Tenningen som kanskje ikke er 100 % nøyaktig? den er ikke mye feil nå, da jeg prøvde justere da bilen gikk på tomgang,å den gikk bare høyre/lavre på turtall når jeg husterte,hjalp ikke på håssen motoren gikk Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet August 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2008 KE-jetronic tror jeg stemmer det :D Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet August 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2008 Rens, rens, rens og smør luftspjellet som måler hvor mye luft som kommer, den er kilde til UTROLIG mye frustrasjon :) (noe k-jet forøvrig også er.. Men når det funker :D ) hehe ok, hatt av alle rør å dyser ,vaska rensa de,sytes d virka som skikkelig dårlig flyt i røra når jeg blåste i noa av røra,andre hva d skikkelig flow i ..så kjørte trykk luft i røra, sette sammen i dag, håpe d blir bra, hva er d beste rense middel til å rense spjelet å greier?? leste ett sted på nett,att det gikk å fylle litt 2 takts olje i bensinen, å att den renser opp insprøytning systemet...å viss d lå vannperler++ i rør/slanger så fiksa det seg..hehe hva trur dere Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg