Juristen Skrevet August 12, 2008 Rapporter Share Skrevet August 12, 2008 Alle er vel enige om at det skal være likhet for loven, og at ethvert regelbrudd skal straffes likt, uavhengig av om du er bonde, råner, pakistaner, same, politi, prest, voldtektsmann, pedofil, neger, stortingspolitiker eller vaktmester. Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet August 12, 2008 Rapporter Share Skrevet August 12, 2008 Var formuleringen hans jeg spilte på. Nesten som om han syter over at vi må følge regler ;) jeg skjønte det ;) var vel mer han jeg siktet til jeg også. Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet August 12, 2008 Rapporter Share Skrevet August 12, 2008 Alle er vel enige om at det skal være likhet for loven, og at ethvert regelbrudd skal straffes likt, uavhengig av om du er bonde, råner, pakistaner, same, politi, prest, voldtektsmann, pedofil, neger, stortingspolitiker eller vaktmester. Riktig! men slik er det da altså ikke.. Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg