eiriksmil Skrevet Juni 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2009 Syns den var litt penere i EU-modus ja.. :) Rødsoting av lykter burde gjøres med lykter som er klare/røde (eller helklare). Ellers ser jo dette bra ut! Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2009 Syns den var litt penere i EU-modus ja.. :) Rødsoting av lykter burde gjøres med lykter som er klare/røde (eller helklare). Ellers ser jo dette bra ut! Eirik Takk:) enig, blir hvite/røde baklykter nå og refleksplate, men veit ikke helt hva jeg skal gjøre med potta, blir ikke no japsepotte nå ihvertfall,hehe Tror jeg kapper bort den stygge S'en på potta, og setter på en 3 tomms endestuss eller no.. Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2009 Har masse mer å gi på, men vil ikke tømme bilen helt for strømm, og nabon blir så sinna:P Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet Juni 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2009 Har masse mer å gi på, men vil ikke tømme bilen helt for strømm, og nabon blir så sinna:P Hehehe.. hmm.. sinte naboer høres kjent ut..:rolleyes: :D Siter - 85' Volvo 240 Turbo - 89' Range Rover 3.5 V8 X 88' Toyota Corolla 1.3 12V "Rally" Død Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2009 hehe, ja, er ikke bare bare. men dem har faen ikke noe å si, bikkjer som står å gneldrer hele natta er ikke så mye bedre:P Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet Juni 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2009 hehe, ja, er ikke bare bare. men dem har faen ikke noe å si, bikkjer som står å gneldrer hele natta er ikke så mye bedre:P Hos meg kommer dem ut å begynner å smelle bare bilen står litt på tomgang av og til etter jeg har fikset litt ellerno.. Greit en 240 bråker kanskje, men vil si at en god gammel gassermotor er noe helt annet en de ekle diesel-knakkerne de farter rundt i :O Siter - 85' Volvo 240 Turbo - 89' Range Rover 3.5 V8 X 88' Toyota Corolla 1.3 12V "Rally" Død Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2009 hehe, sant! Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2009 Kommer litt flere bilder da. Hjula som sitter på for tiden:S Skal bygges ny kasse, og kassa skal trekkes.hehe Litt båt da:P Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet Juni 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2009 Looks good.. Ute å holder på med min nå, skal lakkere pyntelistene i grill, lykter og vinduer, og lurer på hvordan du fikk dem av?:p Siter - 85' Volvo 240 Turbo - 89' Range Rover 3.5 V8 X 88' Toyota Corolla 1.3 12V "Rally" Død Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2009 vinduene er det ikke jeg som har lakka, så det veit jeg ikke, viss du mener listene som er oppå eller går rundt hovedlyktene, så må du skru løs lyktene, og da ser du ossen dem er festa, simpelt. På grillen er det litt vansklig, siden dem knekker fort, men husker ikke helt ossen den var festa. Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet Juni 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2009 vinduene er det ikke jeg som har lakka, så det veit jeg ikke, viss du mener listene som er oppå eller går rundt hovedlyktene, så må du skru løs lyktene, og da ser du ossen dem er festa, simpelt.På grillen er det litt vansklig, siden dem knekker fort, men husker ikke helt ossen den var festa. Takk for tips.. nylakkert nå:) Siter - 85' Volvo 240 Turbo - 89' Range Rover 3.5 V8 X 88' Toyota Corolla 1.3 12V "Rally" Død Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2009 :) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 Litt lite respons her syns jeg, ikke at jeg har gjort så mye i det siste som er så mye å skryte av, Men mye gøyere å oppdatere vis man får noen tilbakemeldinger,hehe:) Skryt til divadhehe:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo2turbo Skrevet Juni 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 :P Verry nice prosjekt:P blir bra detta:P:P:P "skryt skryt" Siter Volvo 240GLE 88mod http://www.bilforumet.no/200-serien/225015-moslets-240gle-88mod.html Volvo 240 turbo samme tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 Hehe, takk, skryt til deg:P Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg