vwboy Skrevet August 3, 2008 Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 Jeg har en kantkjørt og ødelagt felg så jeg trenger 1 stk felg. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt dette? Som vist på bilde her (den som ikke er montert på bil..): Siter VW Golf IV GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet August 3, 2008 Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 Spør Sheriff på Skedsmo,eller en som driver med felger i Halden området. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwboy Skrevet August 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 leste et innlegg på et annet forum at Sharif ikke hadde ASA i hyllene lenger... men jeg får sjekke opp. Skrik ut om det er noen som vet no mer... evnt andre steder. Evnt om noen har no brukt (uten at jeg skal lage salgsannonse ut av detta). Siter VW Golf IV GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SirlanD Skrevet August 13, 2008 Rapporter Share Skrevet August 13, 2008 Hold deg langt unna mini shariff i Halden hvertfall!!!! Siter MIN RS4: http://www.garaget.org/?car=228540 MIN X R32: http://www.garaget.org/?car=38599 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwboy Skrevet August 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2008 Hold deg langt unna mini shariff i Halden hvertfall!!!! mini shariff?? Siter VW Golf IV GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DidrikHA Skrevet August 13, 2008 Rapporter Share Skrevet August 13, 2008 Hvis den kun er kantkjørt så trenger du jo ikke ny felg? må jo kunne pusse?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwboy Skrevet August 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2008 Hvis den kun er kantkjørt så trenger du jo ikke ny felg? må jo kunne pusse?? Det er en delt felg og det viser seg etter litt måling på rulla at den er "egg" i tilegg. Jeg kan slippe unna med å byttet ytterring eller rette denne - så dette skulle visstnok ikke koste all verden. Btw: Shariff har jeg hatt kontakt med og snakket med de 2 ganger. Kjempehyggelige folk på telefon og de virket veldig behjelpelig. Skulle maile over bilder av felg så de kunne sjekke om de hadde ny på lager - men har ikke hørt en lyd tilbake... så da var vel ikke det så mye service avlikevel. Siter VW Golf IV GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg