Spruddel Skrevet August 3, 2008 Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 Hei, er det noen som har eller finner bilde av en ganske standard E46 (helst facelift) med enten M6 felger eller M3 CSL felger (eller andre kule felger for all del:)) og kanskje litt senk? Hvis noen har med den lille "spoileren" (tror den er på M3), så hadde det vært spennende å se hvordan det hadde sett ut. Jeg har sett etter masse på nett, men enten er de helt orginale ellers er de veldig overstylet som regel. Legg gjerne ved priser og navn på felger og annet som er gjort. Noen som har link til hvite blinkers. Tenker å kjøpe en slik bil kanskje, og derfor greit å vite hvordan den ser ut sånn jeg vil ha den isåfall ;) Så får se. Takker for svar Siter BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ælen! Skrevet August 3, 2008 Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 Jeg synes du beskrev bilen min ganske bra på noen punkter :P E46 320d 1999 modell - 18" M6 felg - AP justerbarsenk - AC speil. Ikke facelift dog. og ellers orginal... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet August 3, 2008 Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 kikket på e46fanatics.com? :D Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 6, 2008 Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 6, 2008 Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spruddel Skrevet August 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 Takk for svarene :) Ser bra ut :D Hvilke felger er det på den siste (blå) der? Siter BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 7, 2008 Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 Det er originale BMW M-tech felger. Kom bl.a til M-sport utgavene. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spruddel Skrevet August 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 Okei, takk :) Siter BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
menol Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 http://www.koed.dk Siter Bmw 528i e39 - nåværende Bmw 520i e34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg