Gå til innhold

Xc-70

Ranger emnet


Anjalef

Anbefalte innlegg

Vi har funnet ut at vi vil ha Volvo XC- 70 som vår neste bil, har sett på denne noen dager nå:

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=14216469&sid=xz10cback19o378542&WT.svl=Bilde

 

Mandag skal vi innom Bilbutikk1 og høre om den er solgt og spørre å grave litt om bilen.

 

Jeg gleder meg, har aldri kjørt Volvo før så dette blir spennende.

 

Dere Volvo entusisaster hva synes dere om bilen, er den ok som familie bil?

Anja har bildilla...

 

Vi kjører Volvo XC 70, 01 mod. Super bil.

 

Er mamma te en gutt på snart 2 år, og samboer med verdens beste mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Du kommer nok ikke til å bli skuffet over den bilen, såfremt den er i teknisk bra stand! Har en XC70 selv og den er fantastisk å kjøre! Den tar seg fram hvor det skulle være omtrent, og den drar godt på når du tråkker til. Var selv nettopp på langtur med bilen, 4 voksne og fullt baggasjerom, men merktes ikke engang. Kunne holde samme hastighet over humper,da bilen har automatisk nivåregulering og holder samme høyde uansett hva du laster inni (Ser XC'en dere lurer på har det også).

 

Ypperlig familiebil er det. -Stor,trygg og kraftig motor (som lett kan trimmes til 250hk,hehe...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Vil først og fremst få si at XC70 er ypperlige biler, og jeg har selv en 04 D5 med så å si alt av utstyr.

Det jeg ville gjort hadde jeg vært deg er å tatt bilen til en annen volvoforhandler enn der bilen står, og fått gjennomført en Volvo-bruktbilsjekk...hvis bilen består denne testen kan dere ved å betale omlag 1000.- til IF få 8måneder/8000KM fullforsikring på drivlinje. I tillegg ville jeg hatt en fullstendig tilstandsrapport med spesielt fokus på slitedeler i front - dette er dyrt når det skal skiftes, og på volvo må slike deler skiftes temmelig ofte....sjekk også at AC virkelig kjøler, og at alt annet utstyr fungerer.

 

Sving også innom en lokal vaskestasjon og ta en real avfettingsvask på bilen for å se hvordan lakken egentlig ser ut under all "voks/miks og trix....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da har vi kjøpt bilen, fikk lån og hele pakka.

 

Fikk bilen på mandag. Og det er den beste bilen vi har hatt noen gang. Vet ikke om vi skal gjøre noe med bilen før vi har litt mer penger å rutte med.

Anja har bildilla...

 

Vi kjører Volvo XC 70, 01 mod. Super bil.

 

Er mamma te en gutt på snart 2 år, og samboer med verdens beste mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår