Marulk Skrevet August 2, 2008 Rapporter Share Skrevet August 2, 2008 Spm1: Skjedde noe rart med forsterkeren her en dag, den ene utgangen vil ikke gi signal.. Eller den gir kun ett fast signal som gjør at høytaleren enten buler ut eller suges inn med ett smell når jeg skrur på anlegget.. Ingen lyd av høytaleren, men jeg får litt lyd om jeg skrur på "X-over" på denne kanalen (hva er dette egentlig?), men skurrer noe jævlig.. Forsterkeren er en Mac Audio Thunder 4000 (mislyktes i å finne noe info på nett), 4x100W Max.. Bruker kun en signalkabel bakover som splittes til to, da spilleren kun har en utgang.. Spm2: Har en annen spiller med tre phonoutganger bak, men radio virker ikke på denne, er det sannsynlig å tro det er brudd på anntenne i spilleren ?? Og at dette kan loddes sammen igjen ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet August 2, 2008 Rapporter Share Skrevet August 2, 2008 Hvor mange høyttalere har du koblet på den forsterkeren, og hvordan? Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marulk Skrevet August 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2008 4 høytalere, en på hver kanal.. Dersom jeg endrer + / - på den aktuelle kanalen, går membranen ut / inn og blir stående slik.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg