Wyclef Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 har en volvo 360gl 89-mod. med innsp. når jeg kjøre til bilen blir var så begynner det å smelle i potta, å eksosrøret blir rødglødende ca. midt under girstanga. Noen som har peiling på hva det kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Du kjører for hardt :D Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Vel, ettersom jeg da kjenner deg og go-bilen din. så vil jeg kanskje tro at det har noe med din panikk for å kvele bilen sånn at du ruser den opp til 6000rpm ved ver sjangse du får. slik at bilen har en tendens til å bli varm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg