jopapir Skrevet Juli 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2008 Hei! Ser ut til at jeg får meg en Audi A4 96 med 1.6 motor. Hvor mye kan jeg gjøre med denne motoren for ekstra hk eller aks? Regner dessverre ikke med det er mye jeg kan gjøre, men det er i allefall en utfordring for dere! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juli 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2008 Nytt luftfilter, eksos, chip og kvassere kammer. Er vel stort sett det som lar seg gjøre. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet August 1, 2008 Rapporter Share Skrevet August 1, 2008 Dette er vel tatt opp en del ganger. Det er ikke stort man får gjort med disse motorene som er lønnsomt. Spar heller penger til en bil med krøll på eksosen, da blir det fort lettere å få litt krefter ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarlberg Skrevet August 7, 2008 Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 aks: liten dim på felgene. Siter Audi A4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keikooo Skrevet August 10, 2008 Rapporter Share Skrevet August 10, 2008 Dette er vel tatt opp en del ganger. Det er ikke stort man får gjort med disse motorene som er lønnsomt. Spar heller penger til en bil med krøll på eksosen, da blir det fort lettere å få litt krefter ;) hvorfor er det egentlig krøll på disel eksosen? Siter [-]Saab 95 2.0t se - 2001 [x]Audi A4 1.6 - 1997 [x]Audi 80 2.0 - 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg