Opelpower Skrevet Juli 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2008 Tenkte jeg sku legge inn litt info om mitt lille prosjekt. Starta med at jeg sku se på en vinterbi, men endte opp med å kjøpe denne. På dette bildet har vi starta med å sveise inn igjen girkassetunnelen.Da forrige eier har kappa ut pga større motor planer.Noe jeg ikke hadde tid eller penger til Her er bilen så godt som montert sammen bortsett fra stoler og litt småtteri som eksos osv. Her bilder fra første tur med kjerra. Sånn står kjerra nå. Vinterens prosjekt blir å få sammen dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Juli 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2008 Skikkelig tøff :) Men mulig å senke litt mer foran? Ser litt tung ut i ræva, er vel bare hjulbuen bak som er litt mindre enn foran? Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opelpower Skrevet August 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2008 Har ikke så mye mer å gå på foran, sitter 60mm senkefjør fra lenk der. Hjulbuene bak bygger nok litt mer ned enn foran ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg